دوپینگی شدن ملی پوش وزنه برداری نوجوانان ایران در مسابقات جهانی عربستان

به گزارش کلوب آگهی، نتیجه تست دوپینگ یکی از ملی پوشان وزنه برداری نوجوانان ایران که در مسابقات قهرمانی جهان نیز حضور داشت، مثبت اعلام شد.

دوپینگی شدن ملی پوش وزنه برداری نوجوانان ایران در مسابقات جهانی عربستان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رقابت های وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان طی روزهای 5 تا 12 اکتبر (13 تا 20 مهر ماه) به میزبانی شهر جده در کشور عربستان برگزار شد و ملی پوشان اعزامی ایران پیروز به کسب سه مدال طلا، دو نقره و چهار برنز شدند و در دو بخش پسران و دختران به ترتیب در رده های پنجم و سوم رده بندی امتیازی قرار گرفتند.

در جریان این مسابقات از وزنه برداران اعزامی کشورهای مختلف که تعداد آنها 221 وزنه بردار از 50 کشور بود، تست دوپینگ گرفته شد. در میان این ورزشکاران، تست برخی نیز مثبت بود که یکی از آنها مربوط به نماینده کشورمان می شود.

این وزنه بردار ایرانی در بخش پسران به روی تخته رفته و پس از برگزاری مسابقه و اخذ نمونه دوپینگ، نتیجه تستش مثبت شده است.

نامه مربوط به تخلف قطعی این ورزشکار به امضای مسئولان امر رسیده و در واقع انجام این دوپینگ قطعی است. همچنین فرم مربوط به تخلف دوپینگ نیز صادر شده است و در صورتی که این ورزشکار آن را امضا کند، طبق قوانین مقدار محرومیتش از چهار به سه سال کاهش خواهد یافت، اما اگر وی خواستار بررسی بیشتر باشد و پس از دادرسی مجدد نتیجه دوپینگ نهایی شود، همان چهار سال در نظر گرفته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1956

به "دوپینگی شدن ملی پوش وزنه برداری نوجوانان ایران در مسابقات جهانی عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوپینگی شدن ملی پوش وزنه برداری نوجوانان ایران در مسابقات جهانی عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید