ده ها هزار نفر از کادر درمانی آمریکا به کرونا مبتلا شده اند

به گزارش کلوب آگهی، طبق اعلام مرکز کنترل و پیشگیری از امراض آمریکا (CDC)، تا به امروز بیش از 62 هزار نفر از کادر درمانی این کشور به کرونا مبتلا شده اند.

ده ها هزار نفر از کادر درمانی آمریکا به کرونا مبتلا شده اند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، این مرکز روز گذشته (سه شنبه) اعلام نمود که تا به امروز 62 هزار و 344 پزشک، پرستار و کارمند مراکز مراقبت های بهداشتی در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند و از این تعداد نیز 291 نفر جان خود را از دست داده اند.

آخرین باری که این مرکز از ابتلای پزشکان و پرستاران به ویروس کرونا خبر داده بود حدود شش هفته قبل در تاریخ 17 آوریل بوده و در آن موقع ابتلای 9282 نفر ثبت شده بود.

همچنین در گزارش ماه آوریل، میانگین سنی مبتلایان 42 سال بود که سه چهارم از آنان را زنان تشکیل می دانند و این در حالیست که در گزارش جدید، این آمار و اطلاعات ارائه نشده است.

به گزارش شبکه خبری ان بی سی، شماری از مقامات بهداشتی می گویند این احتمال وجود دارد که تعداد مبتلایان در کادر درمانی بسیار بیشتر از آمار ارائه شده در گزارش جدید باشد.

طبق آخرین آمار تا به امروز در ایالات متحده یک میلیون و 725 هزار و 808 نفر به این بیماری مبتلا شده و 100 هزار و 625 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 818

به "ده ها هزار نفر از کادر درمانی آمریکا به کرونا مبتلا شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ده ها هزار نفر از کادر درمانی آمریکا به کرونا مبتلا شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید