خبرنگاران کردستان دومین شهید جهادگر حوزه سلامت را تقدیم کرد

به گزارش کلوب آگهی، سنندج - خبرنگاران - خلیل احمدی از پرسنل پرتلاش بیمارستان بعثت سنندج به عنوان دولین شهید مدافع سلامت کردستان در راه خدمت در عرصه بهداشت و درمان برای بهبود شرایط سلامت جامعه و درمان بیماران کرونایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

خبرنگاران کردستان دومین شهید جهادگر حوزه سلامت را تقدیم کرد

خلیلی دومین شهید مدافع سلامت کردستان از پرسنل فداکار بیمارستان بعثت سنندج بود که در راه خدمت به بیماران کرونایی آسمانی شد، این شهید گرانقدر امروز به علت نارسایی شدید تنفسی ناشی از بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.

به همین مناسبت رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان پیغام تسلیت صادر کرد.

در متن پیغام دکتر فرزین رضاعی آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر شهادت دومین شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان، همکار گرانقدر و ایثارگر، شهید فداکار خلیل احمدی شاغل در بیمارستان بعثت سنندج که در راه خدمت به مردم شریف و در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس امروز به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تاثر و تالم شدید قلبی بنده و سایر همکاران حوزه سلامت شد، این واقعه به همه ما آموخت که کسانی که با خدا هم عهد شده اند در راه نجات جان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همیشه آماده جانفشانی هستند.

اینجانب با قلبی سرشار از اندوه، شهادت این مدافع سلامت را به خانواده داغدار وی، جامعه عظیم دانشگاه علوم پزشکی کردستان، مردم شریف استان و تمامی کارکنان حوزه سلامت کشور، تسلیت عرض کرده و برای آن شهید علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر مسالت دارم.

فروردین سال جاری هم شهید محمد یاراحمدی از پرسنل پرتلاش بیمارستان امام خمینی (ره) سقز، به عنوان اولین شهید مدافع سلامت کردستان در راه خدمت در عرصه بهداشت و درمان برای بهبود شرایط سلامت جامعه و درمان بیماران کرونایی به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا ظهر آدینه 30 خرداد در مجموع 200 هزار و 262 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 120 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 9392 نفر رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 853

به "خبرنگاران کردستان دومین شهید جهادگر حوزه سلامت را تقدیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کردستان دومین شهید جهادگر حوزه سلامت را تقدیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید