خبرنگاران اجرای دقیق فاصله گذاری ها مانع از شیوع کرونا می شود

به گزارش کلوب آگهی، کرمان - خبرنگاران - به گفته استاندار کرمان همه تلاش ها و تصمیمات گرفته شده برای فاصله گذاری ها، کاهش ازدحام در راستای کاهش خطر انتقال کروناست که اجرای دقیق این طرح مانع از شیوع این بیماری و در نهایت زمان مهار و کنترل آن را سرعت خواهد بخشید.

خبرنگاران اجرای دقیق فاصله گذاری ها مانع از شیوع کرونا می شود

محمدجواد فدایی روز یکشنبه در نخستین نشست کارگروه تنظیم بازار استان کرمان افزود: از روز نخست تمامی تصمیمات مبنی بر تعطیلی یا نوبتبندی براساس نظرات کارشناسی بوده و اگر تائیدیه کارشناسان نباشد هیچ تاثیرگذاری نخواهد داشت.

وی بازه زمانی 14 تا 18 فروردین ماه جاری را برای واحدهای میوه فروشی بازار مظفری تعطیل گفت و گفت: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان کرمان، میوه فروشی های راسته بازار مظفری در راستای کاهش خطر انتقال ویروس کرونا و کاهش ازدحام مردم طبق تصمیم گیری هایی که صورت می گیرد نوبت بندی و اقدامات لازم در این خصوص انجام می گیرد.

معاون سازمان صنعت و معدن و تجارت استان کرمان در این نشست گفت: با وجود تعداد 75 واحد صنفی میوه فروش، چهار قصابی و سه واحد عرضه کننده مرغ و ماهی فعال بیشترین ازدحام در بازار مظفری مربوط به واحدهای میوه فروشی است که باید در این راستا کاری انجام شود.

سینا خسروی همچنین افزود: تا خاتمه روز گذشته 75 درصد سیب به وزن 502 تن و 50 درصد پرتقال به وزن 709 تن در شمال استان کرمان توزیع شده است ضمن اینکه هم اکنون 318 تن پرتقال و 113 تن سیب درختی در سردخانه های شمال استان داریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان نیز در این نشست گفت: شیوع کرونا از یک طرف و کاهش تقاضای مرغ در بازار از سوی دیگر باعث مشکل برای مرغداران شده و از ابتدای بهمن ماه 98 تا اول اسفند 2 میلیون و 755 هزار قطعه جوجه ریزی نیز در مرغداری های شمال استان کرمان اجرا شده است.

عباس سعیدی با توجه به غیرفعال بودن برخی کشتارگاه ها در روزهای اخیر افزود: فعال بودن این کشتارگاه ها لازم است ضمن اینکه باید پلاستیک و کارتن مورد نیاز نیز برای بسته بندی تامین شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 672

به "خبرنگاران اجرای دقیق فاصله گذاری ها مانع از شیوع کرونا می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اجرای دقیق فاصله گذاری ها مانع از شیوع کرونا می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید