ثبت رکوردی جالب در فروش بلیت های لیگ جهانی والیبال

به گزارش کلوب آگهی، خبرنگاران: فروش اینترنتی بلیت دیدار اول تیم های ملی والیبال ایران و ایتالیا در سالن 12 هزار نفری آزادی رکوردی جالب به ثبت رساند.

ثبت رکوردی جالب در فروش بلیت های لیگ جهانی والیبال

به گزارش خبرنگاران، بلیت فروشی دیدار نخست تیم های ملی ایران و ایتالیا در هفته پنجم لیگ جهانی والیبال در مدت زمان بسیار کوتاهی به سرانجام رسید. فدراسیون والیبال، بلیت های دیدارهای ایران در لیگ جهانی 2014 را در 2 مرحله به فروش می رساند. مرحله اول شامل کسانی است که کارت طلایی دارند و تعداد این عده حدود 5800 نفر است که بلیت فروشی برای آنها یک ساعت زودتر آغاز می گردد. باقی مانده ظرفیت سالن آزادی مشتمل بر حدود 6200 نفر پس از فروش بلیت های قبلی مجاز به خرید بلیت هستند.

در بازی نخست تیم ملی ایران مقابل ایتالیا در هفته پنجم لیگ جهانی 2014، فروش 6200 بلیت معمولی از ساعت 10 صبح روز پنج شنبه 30 خرداد آغاز شد و فقط 90 ثانیه بعد به سرانجام رسید. جالب اینکه به گفته یکی از مسئولان انفورماتیک فدراسیون والیبال، در 2 ثانیه اول، بیش از 2000 بلیت رزرو شد. با توجه به بازی های درخشان ایران در سالن آزادی، هوادارانی که مایل هستند که برای دیدن بازی تیم ملی والیبال ایران به سالن بیایند کمتر از 90 ثانیه برای تهیه بلیت 10 هزار تومانی فرصت دارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 229

به "ثبت رکوردی جالب در فروش بلیت های لیگ جهانی والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت رکوردی جالب در فروش بلیت های لیگ جهانی والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید