توانایی فنی دانش بنیان ها در فناوری های جدید مبارزه با آفات

به گزارش کلوب آگهی، تهران (پانا) - رئیس سازمان حفظ نباتات کشور می گوید به دنبال تولید آفت کش ها در کشور خودمان هستیم اولین درخواست ما این است که شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها وارد کار شوند و حاضر هستیم هرگونه همکاری که مورد نیاز است، هم ستاد سازمان حفظ نباتات و هم همکاران ما در مجموعه سازمان های جهاد کشاورزی استان ها همکاری خواهند داشت و این یکی از مواردی است که همیشه وزیر جهاد کشاورزی، بر استفاده از دانش جدید و شرکت های دانش بنیان تأکید دارد.

توانایی فنی دانش بنیان ها در فناوری های جدید مبارزه با آفات

به گزارش وزارت جهاد کشاورزی، کیخسرو چنگلوایی افزود: ما به دنبال تکنولوژی و روش های جدید مبارزه با آفات هستیم و قطعاً استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان می توانند در این زمینه به ما کمک کنند.

وی در رابطه با مشارکت شرکت های دانش بنیان در بخش گیاه پزشکی گفت: ما همیشه از هر سرمایه گذاری که در حوزه وظایف سازمان حفظ نباتات سرمایه گذاری کند، به ویژه شرکت های دانش بنیان استقبال کرده ایم.

چنگلوایی ادامه داد: به جای واردات سم آماده مصرف یا ماده تکنیکال که باعث خروج ارز از کشور و ایجاد اشتغال در کشور مبدأ می شود، به دنبال تولید آفت کش ها در کشور خودمان هستیم، بنابراین اولین درخواست ما این است که شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها وارد کار شوند و حاضر هستیم هرگونه همکاری که مورد نیاز است، هم ستاد سازمان حفظ نباتات و هم همکاران ما در مجموعه سازمان های جهاد کشاورزی استان ها همکاری خواهند داشت و این یکی از مواردی است که همیشه وزیر جهاد کشاورزی، بر استفاده از دانش جدید و شرکت های دانش بنیان تأکید دارد.

وی افزود: تفاهم نامه ای را در همین ارتباط با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری داریم و امیدواریم شرکت هایی که به نوعی توانایی فنی در این زمینه دارند، به بحث حفظ نباتات و تولید سموم مورد نیاز بخش کشاورزی ورود کنند.

رئیس سازمان حفظ نباتات کشور اعلام نمود: ما به دنبال تکنولوژی و روش های جدید مبارزه با آفات هستیم، قطعاً استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان می توانند در این زمینه به ما کمک کنند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1349

به "توانایی فنی دانش بنیان ها در فناوری های جدید مبارزه با آفات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توانایی فنی دانش بنیان ها در فناوری های جدید مبارزه با آفات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید