تست کرونای یکی از فرنگی کاران مشکوک است

به گزارش کلوب آگهی، استارت اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای شرکت در مسابقات جهانی صربستان در حالی زده شد که تست یکی از فرنگی کاران مشکوک بوده است و مجدداً از او تست گرفته شد.

تست کرونای یکی از فرنگی کاران مشکوک است

به گزارش خبرنگاران، بعد از برگزاری دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی در گروه ب و در سالن 12 هزار نفری آزادی، استارت اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نیز از روز شنبه زده شد. این در حالی بود که آزادکاران نیز از پنجشنبه به تهران آمده بودند و از آنها تست کرونا گرفته شد تا تمرینات گروهی از روز جمعه 25 مهر ماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی آغاز شود.

فرنگی کاران نیز روز شنبه تست دادند و 24 ساعت در خوابگاه یکی از فدراسیون ها در قرنطینه بودند. با اعلام نتایج تست ها، نمونه یکی از کشتی گیران مثبت بوده است که با توجه به شرایط مساعد او و اینکه چند روز پیش نیز تست او منفی بود، بار دیگر از او آزمایش گرفته شد که هنوز نتیجه آن اعلام نشده است. این کشتی گیر اکنون جدا از سایر ملی پوشان است.

اردوی اول تیم ملی فرنگی قرار است تا روز هفتم آبان ماه در خانه کشتی ادامه داشته باشد. مسابقات جهانی 2020 صربستان طی روزهای 22 تا 30 آذر ماه در بلگراد برگزار خواهد شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1050

به "تست کرونای یکی از فرنگی کاران مشکوک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست کرونای یکی از فرنگی کاران مشکوک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید