ترکیب سپاهان برابر مس رفسنجان

به گزارش کلوب آگهی، تیم فوتبال سپاهان با یک تغییر غیرمنتظره در ترکیب خود به مصاف مس رفسنجان می رود.

ترکیب سپاهان برابر مس رفسنجان

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال سپاهان در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر از ساعتی دیگر به مصاف مس رفسنجان می رود تا با پیروزی در این مسابقه صدر جدول را از سرخابی های مرکز پس بگیرد.

ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان، برای این مسابقه ترکیبی نسبتا آشنا را در شرایطی به میدان خواهد فرستاد که محرومیت مسعود ریگی، هافبک دفاعی طلایی پوشان، باعث شده این تیم با یک تغییر ویژه به ملاقات مس برود.

درون دروازه، پیغام نیازمند، سنگربان ملی پوش طلایی پوشان، قرار گرفته است تا ماموریت مهم کلین شیت را پشت سر بگذارد.

رامین رضاییان و میلاد زکی پور دو مدافع کناری سپاهان در این بازی هستند و نیلسون جونیور و محمد دانشگر، زوج همیشگی قلب دفاعی این تیم خواهند بود.

در غیاب مسعود ریگی، جلال علی محمدی به عنوان هافبک دفاعی بازی خواهد نمود و روی دست او، امید نورافکن و محمد کریمی حضور دارند.

عقب آمدن نورافکن باعث شده عیسی مرادی پدیده امروز ترکیب سپاهان باشد تا این بازیکن پس از مدت ها در ترکیب اصلی طلایی پوشان حاضر باشد و به عنوان وینگر، در کنار فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو را به عنوان تک مهاجم تغذیه کند.

به این ترتیب، ترکیب سپاهان برای بازی امشب مقابل مس رفسنجان به صورت زیر خواهد بود.

پیغام نیازمند، میلاد زکی پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضائیان، جلال علی محمدی، محمد کریمی، امید نورافکن، عیسی مرادی، فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 فروردین 1402 بروزرسانی: 27 فروردین 1402 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2198

به "ترکیب سپاهان برابر مس رفسنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب سپاهان برابر مس رفسنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید