استقلالی ها محکوم شدند ، جریمه آبی ها با آرای تازه کمیته مشخص شرایط

به گزارش کلوب آگهی، دو باشگاه استقلال تهران و استقلال ملاثانی محکوم به پرداخت بدهی و هزینه دادرسی طبق آرای نو کمیته معین شرایط بازیکنان و مربیان فوتبال شدند.

استقلالی ها محکوم شدند ، جریمه آبی ها با آرای تازه کمیته مشخص شرایط

به گزارش خبرنگاران آنلاین، با توجه به شکایت مهدی نیایش پور از باشگاه استقلال ملاثانی، این باشگاه به پرداخت مبلغ 6 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 130 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

* در پی شکایت مهدی ایزدی از باشگاه مس شهربابک، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 26 میلیون و 160 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

* در پرونده شکایت بهزاد سلطانی از باشگاه شهرداری آستارا، این باشگاه به پرداخت مبلغ 4 میلیارد و 475 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 97 میلیون و 555 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

* با توجه به شکایت میلاد غریبی از باشگاه خیبر خرم آباد، این باشگاه به پرداخت مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 76 میلیون و 300 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم گشت.

* در پرونده شکایت مرتضی ذبیحی از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 10 میلیون و 900 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 تیر 1402 بروزرسانی: 27 تیر 1402 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2236

به "استقلالی ها محکوم شدند ، جریمه آبی ها با آرای تازه کمیته مشخص شرایط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلالی ها محکوم شدند ، جریمه آبی ها با آرای تازه کمیته مشخص شرایط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید