حمله تند یک پرسپولیسی به ساپینتو؛ بی شخصیت است و فقط پاسپورت اروپایی دارد ، حرف هایش باعث انزجار شده است

به گزارش کلوب آگهی، عضو هیات مدیره پرسپولیس پاسخ تندی به اظهارات ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال داد.

حمله تند یک پرسپولیسی به ساپینتو؛ بی شخصیت است و فقط پاسپورت اروپایی دارد ، حرف هایش باعث انزجار شده است

به گزارش خبرنگاران حسین خبیری درباره قهرمانی پرسپولیس در بیست ودومین دوره لیگ برتر گفت: هر چند همه جام های ما به یاد ماندنی است ولی این یکی از شیرین ترین قهرمانی های سال های اخیر بود چون با کوشش فراوان بازیکنان و بسیار پاک به دست آمد. در مقاطعی از فصل فراز و نشیب داشتیم ولی پرسپولیس نشان داد شخصیت قهرمانی دارد. بازیکنان و کادرفنی هیچ وقت ناامید نشدند. طرفداران هم حمایت کردند و حاصل آن قهرمانی گردد. پرسپولیس شخصیت قهرمانی داشت که توانست بعد از هفته ها دوباره به صدر بازگردد و قهرمان گردد. این جام نوش جان طرفداران که با ارزش ترین دارایی ما هستند. خدا قوت به همگی؛ از آقای درویش گرفته تا اعضای هیئت مدیره و کارکنان باشگاه.

وی درباره صحبت های ساپینتو در نشست خبری که گفته بود این حق را می توانم داشته باشم که به تیمی نتوانم تبریک بگویم که شایسته قهرمانی نبود، مطرح کرد: او یک آدم بی فرهنگ و بی شخصیت است! ساپینتو نشان داده فقر فرهنگی و شخصیتی دارد. اگر شخصیت داشت یاد می گرفت به تیم قهرمان احترام بگذارد. همین چند روز پیش بود که بارسلونا قهرمان شد و بلافاصله رئال مادرید به آنها تبریک گفت. او در اروپا زندگی و بازی نموده اما فقط پاسپورت آنجا را دارد. با حرف کسی مثل او قهرمانی و کوشش بازیکنان ما زیر سؤال نمی رود. بهتر است ساپینتو به ضعف های خودش بپردازد و بداند با زیر سؤال بردن دیگران هیچ وقت نمی تواند خودش را بزرگ کند. این حرف ها مورد انزجار همه اهالی فوتبال است. کسی هم که به ساپینتو مشاوره می دهد تا این حرف ها را بزند فرد بی سوادی است.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره اظهاراتی که پیرامون تغییرات در هیئت مدیره این باشگاه مطرح می گردد گفت: قاعدتاً در مجموعه ای که پیروز عمل نموده تغییر ایجاد نمی گردد. ثبات باعث پیروزیت یک مجموعه می گردد و اگر تغییر هم باشد در جهت پیشرفت آن مجموعه است. مسئولان تصمیم گیرنده هم این موضوع را مورد لحاظ قرار می دهند و به آن واقف هستند. اکنون تکلیف تغییرات تعیین شده و وزارت ورزش به درستی موضوع را مدیریت و به بعد از جام حذفی موکول کرد. حتماً تغییرات در جهت تقویت باشگاه خواهد بود.

خبیری در خاتمه گفت: برای طرفداران پرسپولیس بسیار خوشحالم؛ چون با معرفت ترین متعصب ترین طرفداران فوتبال هستند. مالک اصلی باشگاه همین طرفداران هستند. از یحیی گل محمدی هم تشکر می کنم. سال جاری سال سختی را سپری کردیم. در مقاطعی که فشار زیاد بود او نشان داد مربی با دانشی است که می تواند سالیان سال برای این باشگاه افتخار به دست بیاورد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 خرداد 1402 بروزرسانی: 1 خرداد 1402 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2212

به "حمله تند یک پرسپولیسی به ساپینتو؛ بی شخصیت است و فقط پاسپورت اروپایی دارد ، حرف هایش باعث انزجار شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله تند یک پرسپولیسی به ساپینتو؛ بی شخصیت است و فقط پاسپورت اروپایی دارد ، حرف هایش باعث انزجار شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید