ترامپ خواهان حمایت روسیه از سیاست های واشنگتن در قبال ایران و کره شمالی شد

به گزارش کلوب آگهی، سخنگوی کاخ سفید از درخواست رئیس جمهور آمریکا از مسکو برای حمایت از سیاست های واشنگتن در قبال برنامه هسته ای ایران و کره شمالی، اطلاع داد.

ترامپ خواهان حمایت روسیه از سیاست های واشنگتن در قبال ایران و کره شمالی شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جود دیر سخنگوی کاخ سفید در بیانیه ای خاطرنشان کرد، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از مسکو خواسته تا از سیاست های واشنگتن در قبال برنامه های هسته ای ایران و کره شمالی حمایت کند.

به نوشته خبرگزاری تاس، دیر اضافه نمود: ترامپ همچنین بر حمایت خود از کنترل تسلیحات در سطح دنیا که نه تنها شامل روسیه بلکه شامل چین نیز می گردد، تاکید نمود.

ترامپ پیش از این نیز درباره ملاقات خود با وزیر خارجه روسیه گفته بود: همین الان ملاقات بسیار خوبی با سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه داشتم. درباره مسائل بسیار زیادی از جمله تجارت، ایران، کره شمالی، معاهده INF، کنترل سلاح های هسته ای و دخالت انتخاباتی صحبت کردیم. چشم به راه ادامه گفت وگوهایمان در آینده نزدیک هستم.

دولت آمریکا اردیبهشت ماه سال گذشته رسما از توافق هسته ای با ایران خارج شد و تحریم های گسترده ای علیه مردم ایران وضع کرد. از طرفی جمهوری اسلامی ایران نیز، در پاسخ به این اقدامات، گام هایی را در جهت کاهش تعهداتش ذیل برجام برداشت.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 359

به "ترامپ خواهان حمایت روسیه از سیاست های واشنگتن در قبال ایران و کره شمالی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ خواهان حمایت روسیه از سیاست های واشنگتن در قبال ایران و کره شمالی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید