برنج وارداتی دولتی در 50 فروشگاه شهر همدان توزیع می گردد

به گزارش کلوب آگهی، خبرنگاران/همدان فرماندار همدان گفت: برنج وارداتی تایلندی به وسیله 50 فروشگاه معین شده در سطح شهر همدان با نرخ دولتی هر کیلو گرم 12 هزار و 500 تومان توزیع خواهد شد.

برنج وارداتی دولتی در 50 فروشگاه شهر همدان توزیع می گردد

محمدعلی محمدی در کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان همدان با اشاره به گزارش بازرسی سازمان صمت استان در مورد بازرسی بعمل آمده از 12 انبار برنج، 15 انبار سیب زمینی و 4 انبار روغن و مشاهده مغایرتهایی در موجودی بعضی از انبارها با اندازه ثبت شده در سامانه تاکید نمود: تاخیر در تشکیل، ارسال و رسیدگی به پرونده متخلفان کار نظارت را بی اثر می نماید.

وی افزود: متولیان امر در بازرسی سازمان صمت، جهادکشاورزی، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی ضمن افزایش ارتباط و همکاری مستمر باید ترتیبی اتخاذ نمایند که فرایند بازرسی و برخورد با متخلفان در کمترین زمان ممکن انجام گردد.

محمدی افزود: دستگاههای اجرایی و نظارتی مذکور باید با هماهنگی بیشتر و پهنه بندی واحدهای صنفی به نحوی عمل نمایند که شاهد موازی کاری در امر بازرسی یا مراجعه مکرر به بعضی از واحدهای صنفی و عدم مراجعه به تعدادی دیگر از واحدهای صنفی نباشیم.

فرماندار شهرستان همدان تداخل صنفی و عرضه محصولات مشکل دار در تاریخ مصرف یا کیفیت با قیمت پایین تر را از دیگر مسائل شایع در بعضی واحدهای صنفی برشمرد و اعلام کرد: متاسفانه این اتفاق بعضا با عنوان حراج، عرضه مستقیم، تخفیف ویژه یا فروشگاه ارزانی مشاهده می گردد که نیازمند نظارت جدی است.

وی با تاکید بر لزوم تشدید نظارت بر واحدهای صنفی در بازار اسفند ماه و شب عید توضیح داد: افزایش قیمت شکر و روغن می طلبد بر نحوه قیمت گذاری و تشدید نظارت بر قنادی ها توجه بیشتری صورت پذیرد.

محمدی تجدید نظر و برنامه ریزی مطلوبتر در مورد نظارت بر نحوه فعالیت و قیمت در آرایشگاه های زنانه را ضروری دانست و گفت: دخالت در امور پزشکی، شرایط بهداشتی، مواد مصرفی و قیمت نامتعارف خدمات و کالاها از جمله مواردی است که در فعالیت آرایشگاههای زنانه افزایش یافته که باید با یاری دانشگاه علوم پزشکی، بازرسی اتاق اصناف و سازمان صمت این موارد آنالیز و برخورد قانونی لازم اعمال گردد.

وی افزود: هم اکنون نظارت بر فعالیت آرایشگاههای زنانه ضعیف است و با توجه به فعالیت تعداد قابل توجه این واحدها درشهر همدان ضروری است با هماهنگی و هم افزایی بیشتر بازرسی از این واحدها در دستور کار قرار گیرد تا به نتیجه مطلوب برسیم.

فرماندار همدان در خاتمه یادآور شد: برابر اعلام اداره کل غله خرید آرد از واحدهای تولیدی و کارخانجات آرد خارج استان و فروش آرد به خارج استان ممنوع است که در این راستا نیروی انتظامی دقت نظر لازم را بویژه در خودروهای حامل آرد اعمال کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1996

به "برنج وارداتی دولتی در 50 فروشگاه شهر همدان توزیع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنج وارداتی دولتی در 50 فروشگاه شهر همدان توزیع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید