بازی پلتفرمر Nine Sols اواخر آذر روی کنسول ها عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را ببینید

به گزارش کلوب آگهی، استودیوی رد کندل گیمز (Red Candle Games)، توسعه دهنده بازی اکشن پلتفرمر ناین سولز (Nine Sols)، اعلام نموده که این بازی ساید اسکرولر را برای پلی استیشن 5، ایکس باکس ایکس و اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در تاریخ 26 نوامبر (6 آذر) منتشر خواهد نمود. این اثر بعلاوه به وسیله گیم پس نیز در دسترس خواهد بود.

بازی پلتفرمر Nine Sols اواخر آذر روی کنسول ها عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را ببینید

این بازی نوترین اثر از سازندگان بازی های ترسناک روان شناختی Detention و Devotion است و ابتدا در تاریخ 29 می برای رایانه های شخصی به وسیله سرویس استیم عرضه شد. در داستان این بازی، نیو کونلون (New Kunlun)، آخرین پناهگاه سولاریان ها (Solarian)، برای قرن هاست که ساکت به جای مانده است. درون این قلمروی وسیع، خدایان باستان زمین موعود را برای انسان ها به جا گذاشته اند که برای همواره به وسیله آیین های مقدس محافظت می گردد، با این حال حقیقت این جهان برای بیشتر افراد ناشناخته به جای مانده است. همه چیز زمانی تغییر می نماید که یی (Yi)، یک قهرمان فراموش شده از زمان های قدیم، به وسیله یک کودک انسانی از خواب بیدار می گردد.

شما در بازی باید داستان یی را در کوشش انتقام جویانه اش در برابر 9 سول یا همان حاکمان مهیب این قلمروی متروکه دنبال کنید و در مبارزاتی شبیه مبارزات بازی سکیرو، موانعی که راه شما را سد می نمایند، از بین ببرید. جهان سازی منحصربه فرد بازی عناصر سایبرپانک را با تائوئیسم (Taoism) و اساطیر خاور دور ترکیب می نماید. شما باید این جهان را کاوش و اسرار یک نژاد بیگانه باستانی را کشف کنید و در نهایت از سرنوشت بشر آگاه شوید.

همانطور که گفته شد، مبارزات بازی به سبک سکیرو است و با وجود دیفلکت و طلسم ها، هر مبارزه سکانس های اکشن سریع و بی رحمانه را با مکانیک های کلاسیک پلتفرمینگ ترکیب می نماید. بازی از نظر باس نیز تنوع خوبی دارد و موارد چالش برانگیزی را روبروی شما قرار می دهد.

از منظر گرافیک، ناین سولز مملو از منظره ها پرجزئیات به سبک انیمه، انیمیشن های مبتنی بر اسپرایت با صحنه های سینمایی الهام گرفته از مانگاهای ژاپنی است. بعلاوه در بازی تنها نخواهید بود و با شخصیت های جالب این جهان دیدار خواهید کرد تا ارتقاهای مختلف را دریافت کنید، توانایی های نو بدست آورید و فناوری های مفید را نیز کشف کنید. به طور کلی تجربه این بازی به هواداران آثار مستقل پیشنهاد می گردد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 مهر 1403 بروزرسانی: 11 مهر 1403 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2292

به "بازی پلتفرمر Nine Sols اواخر آذر روی کنسول ها عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی پلتفرمر Nine Sols اواخر آذر روی کنسول ها عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید