تمدن 6 روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می گردد

به گزارش کلوب آگهی، پس از عرضه نسخه نینتندو سوییچ جدیدترین شماره از مجموعه بازی های تمدن، نوبت به عرضه این بازی روی کنسول های خانگی رسیده است. شرکت بازی سازی 2K Games خبر از عرضه Civilization VI روی دو پلتفرم ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 داده است.

تمدن 6 روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می گردد

بازی به تنهایی با قیمت کامل به فروش می رسد و خبری از دو بسته الحاقی آن در نسخه معمولی نیست. دو بسته الحاقی برای Civilization VI عرضه شده است که آن ها هم به صورت جداگانه برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قابل خرید هستند. این دو بسته الحاقی یعنی Rise and Fall و Gathering Storm در قالب یک باندل و به همراه 18 رهبر اضافه به فروش می رسند.

با این حال، شرکت بازی سازی 2K Games گفته است که پنج تمدن لهستان، وایکینگ ها، استرالیا، مقدونیه و پارس به صورت رایگان در نسخه معمولی Civilization VI قرار داده شده است.

عرضه نسخه کنسولی Civilization VI برای روز 22 نوامبر در نظر گرفته شده است.

این بازی در سال 2016 روی کامپیوتر عرضه شده بود و سازندگان بازی از همان سال، مرتب مشغول آپدیت کردن بازی هستند؛ طوری که حتی همین یکی دو هفته پیش شاهد عرضه یک حالت بتل رویال برای بازی بودیم.

می توانید در ادامه تریلری که برای عرضه Civilization VI روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده است را ببینید. تصاویر قرار داده شده هم مربوط به نسخه کنسولی هستند.

منبع: 2K Games

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 152

به "تمدن 6 روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "تمدن 6 روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می گردد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدن 6 روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید