اولین تریلر گیم پلی و جزئیات بازی کال آو دیوتی مدرن وارفر 3 منتشر شد

به گزارش کلوب آگهی، شرکت اکتیویژن (Activision) و استودیو اسلج همر گیمز (Sledgehammer Games) اولین تریلر و جزئیات رسمی بازی کال آو دیوتی: مدرن وارفر 3 (Call of Duty: Modern Warfare III) را منتشر کرد.

اولین تریلر گیم پلی و جزئیات بازی کال آو دیوتی مدرن وارفر 3 منتشر شد

اکتیویژن اظهار داشت که این بازی در تاریخ 10 نوامبر برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/ اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. پیش خرید دیجیتالی بازی هم اکنون در فروشگاه های پلی استیشن استور، مایکروسافت استور، استیم و Battle.net در دسترس است.

بازی کال آو دیوتی مدرن وارفر 3 (Call of Duty: Modern Warfare III) دنباله مستقیمی برای کال آو دیوتی مدرن وارفر 2 (Call of Duty: Modern Warfare II) است. بازیکنان یک کمپین غنی و همه جانبه را با انتخاب بی سابقه بازیکن تجربه خواهند کرد. بازی دقیقاً پس از وقایع مدرن وارفر جریان دارد و یک بخش دنیا باز زامبی کاملاً نو با بزرگ ترین نقشه کال آو دیوتی زامبی تا به امروز و یکی از بزرگ ترین مجموعه نقشه های بخش چندنفره سری مدرن وارفر را در خود گنجانده است که دارای مجموعه ای از نقشه های موردعلاقه و خاطره انگیز و همین طور نقشه های نوی است.

مدرن وارفر 3 که در بیستمین سالگرد فرانچایز محبوب کال آو دیوتی عرضه می گردد، یکی از بزرگ ترین میراث های این فرانچایز را جشن می گیرد و در عین حال مسیر نوی را برای هواداران ترسیم می نماید. در ادامه به بعضی از جزئیات رسمی اعلام شده خواهیم پرداخت.

  • برای اولین بار برای دو سال پشت سرهم، کال آو دیوتی با یک دنباله مستقیم برگشته زیرا وقایع بازی Call of Duty: Modern Warfare III دقیقاً پس از وقایع بازی سال گذشته انجام می گردد.
  • تمام 16 نقشه بازی اصلی مدرن وارفر 2 (که در سال 2009 منتشر شد) امروزی شده است و با حالت های نو و ویژگی های تازه گیم پلی از روز اول عرضه در دسترس خواهد بود.
  • برای اولین بار در تاریخ کال آو دیوتی، حجم زیادی از محتویات بازی مدرن وارفر 2 به این بازی منتقل شده و در عنوان مدرن وارفر بعدی در دسترس خواهد بود. تمام محتویات سلاح و اپراتور که پیش از این در مدرن وارفر 2 در دسترس بازیکنان قرار گرفته بود، بین مدرن وارفر 2 و مدرن وارفر 3 در دسترس خواهد بود.
  • مدرن وارفر 3 دنیا این بازی را برای بازیکنان توسعه می دهد و برنامه های بسیار بیشتری برای پس از عرضه این اثر دارد؛ از جمله بیش از 12 نقشه نو شش در برابر شش که در کنار تجربه های نو کال آو دیوتی: وارزون و کال آو دیوتی: وارزون موبایل محتویات فصل های مختلف پس از عرضه بازی را تقویت می نماید

داستان حماسی کمپین، حضور تبهکار معروف سری یعنی ماکاروف و قابلیت انتخاب سبک بازی به وسیله بازیکن

کاپیتان پرایس (Captain Price) و Task Force 141 باید در مبارزه با تهدید نهایی در این دنباله مستقیم مدرن وارفر 2 خود را با شرایط وفق دهند یا بمیرند.

  • ولادیمیر ماکاروف، ملی گرای افراطی، قدرت خود را در سراسر دنیا توسعه می دهد و باعث می گردد تا Task Force 141 مانند گذشته در کمپین این بازی مبارزات تاریک و خشنی را تجربه کند.
  • مدرن وارفر 3 علاوه بر مأموریت های سینمایی همیشگی بخش کمپین سری کال آو دیوتی که امضای این سری شده است، چیز نوی به نام Open Combat Missions را معرفی می نماید؛ یک نوآوری نو که تصمیمات بازیکن را بیش از همواره در این سری مهم و حائز اهمیت می نماید.
  • مأموریت های Open Combat تکمیل نماینده مراحل سینمایی هستند که بازیکنان عاشق یک داستان روایی منسجم جذب آن شده اند و با مسیرها و انتخاب های متعدد برای تکمیل اهداف، بر انتخاب بازیکن تأکید زیادی می نماید.
  • این مأموریت ها ساخته شده تا با سبک بازی بازیکنان مختلف سازگار گردد و به آن واکنش دهد - چه بخواهند به صورت مخفی کاری بازی نمایند یا بخواهد با شیو ه بِکُش و برو بازی را پیش ببرند. بازیکنان می تواند هرگونه که بخواهند آن را تجربه نمایند.

یکی از بزرگ ترین مجموعه نقشه های بخش چندنفره سری بازی های مدرن وارفر

مدرن وارفر 3 بیستمین سالگرد عرضه کال آو دیوتی را با یکی از بزرگ ترین مجموعه نقشه های بخش چندنفره مدرن وارفر جشن می گیرد. این مجموعه نقشه ها هم دارای نقشه های قدیمی بسیار محبوب و هم دارای نقشه های نو است. بعلاوه نقشه های اضافی هم برای حالت های Ground War، Invasion و War تدارک دیده شده است.

  • نقشه های افسانه ای و گیم پلی مدرن
    • تمام 16 نقشه بازی مدرن وارفر 2 اصلی که در سال 2009 عرضه شد، از همان روز عرضه در دسترس است و با استانداردها و حالت ها و ویژگی های گیم پلی امروزی سازگار شده است. علاوه بر آن ها، 12 نقشه نو 6 در مقابل 6 در قالب محتوای فصلی پس از عرضه بازی به بازی اضافه خواهد شد.
    • بازیکنان قادر خواهند بود تا حالت های بازی موردعلاقه هواداران مانند Hardpoint و Kill Confirmed را در کنار حالت نو Cutthroat Mode (3 در مقابل 3 در مقابل 3) در نقشه های اصلی تجربه نمایند که این حالت ها قبلاً هرگز در این نقشه ها تجربه در دسترس نبودند.
  • مکانیک ها و سیستم های نو
  • بازیکنان مکانیک های حرکتی نوی را تجربه خواهند کرد از جمله مکانیک نو Tac-Stance که برای مبارزات نزدیک تاکتیکی طراحی شده است.
  • Gunsmith با اضافه کردن بخش های After - Market به تکامل می رسد و به بازیکنان اجازه می دهد تا شخصی سازی بیشتری داشته باشند و ترکیب سلاح های نوی را خلق نمایند.
  • ویژگی های اصلی
  • مدرن وارفر 3 با بازگشت ویژگی هایی مثل نقشه کوچک کلاسیک رفتاری که با نقاط قرمز نشان می دهد که دشمنان با سلاح های خود از کجا شلیک می نمایند، به بازیکنان خودبسندگی بیشتری در مسابقات بخش چندنفره می دهد.
  • سریع تر شدن دید نشانه گیری با سلاح (ADS)، کنسل کردن پرکردن خشاب و کنسل کردن اسلاید همگی دوباره بازتعریف شده اند.
  • تمام پرک ها (Perk) از جمله پرک حرکت نو Covert Sneakers در ابتدای مسابقه در دسترس خواهند بود.
  • خط سلامتی در بخش چندنفره بیشتر شده که زمان کشتن بازیکنان را طولانی تر می نماید.
  • انتقال محتوا
  • برای اولین بار در تاریخ کال آو دیوتی، محتویات زیادی از بازی مدرن وارفر قبلی به این بازی منتقل شده و در عنوان مدرن وارفر بعدی در دسترس خواهد بود.
  • تمام محتوای سلاح ها و اپراتورها که قبلاً باز بوده اند یا در حال حاضر برای بازیکنان مدرن وارفر 2 در دسترس است، بین مدرن وارفر 2 و مدرن وارفر 3 انتقال داده خواهد شد.
  • نقشه های نو

مدرن وارفر 3 علاوه بر 16 نقشه اصلی روز عرضه، در روز اول با چهار محیط بزرگ شامل مجموعه ای از فضاهای بازی نو نیز عرضه خواهد شد.

  • سه نقشه نو Battle Maps - مکان هایی در مقیاس بزرگ که در آن مبارزات حالت های بازی Ground ، War وInvasion بازی مدرن وارفر 3 در آن ها انجام خواهد شد.
  • نقشه One War از بازگشت حماسی و تکامل حالت محبوب War Mode پشتیبانی می نماید که اولین بار در بازی Call of Duty: WWII دیده شد.
  • در یک پیشنهاد قوی پس از عرضه، بیش از 12 نقشه نو شش در برابر شش اصلی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

زامبی ها: یک حالت دنیا باز همه جانبه

  • برای اولین بار در دنیای بازی های مدرن وارفر، بازیکنان می توانند در بزرگ ترین نقشه زامبی کال آو دیوتی با دیگر تیم ها برای زنده ماندن و مبارزه با دسته های بزرگ زامبی های متحد شوند.
  • این بخش که به وسیله استودیو تری آرک (Treyarch) توسعه داده شده است، داستان Dark Aether را روایت می نماید که در دنیای بازی مدرن وارفر با مأموریت های خاص خودش و ویژگی های اصلی حالت زامبی ها و رازهایی برای کشف اتفاق می افتد.
  • بازیکنان یک تجربه بازیکن در مقابل محیط را در یک فضای دنیا باز تجربه خواهند کرد که در آن ویژگی های اصلی بخش زامبی با مکانیک های نو همراه می گردد و در آن در مقابل بعضی از بزرگ ترین دشمنان تاریخ کال آو دیوتی قرار می گیرند.

بازی کال آو دیوتی مدرن وارفر 3 در تاریخ 10 نوامبر 2023 به صورت دنیای روی پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

تاریخ بتا آزاد بازی مدرن وارفر 3 هنوز معین نشده است اما گفته شده که این نسخه بتا به صورت رایگان برای همه پلتفرم ها در دسترس خواهد بود و بازیکنانی که بازی را پیش خرید نموده باشند، به صورت زودهنگام به آن دسترسی خواهند داشت. بازیکنانی که به صورت دیجیتالی بازی مدرن وارفر 3 را پیش خرید نمایند، بعلاوه یک هفته قبل از تاریخ عرضه بازی به کمپین این اثر دسترسی زودهنگام خواهند داشت.

بازی مدرن وارفر 3 که به وسیله شرکت اکتیویژن منتشر خواهد شد، به وسیله استودیو اسلج همر گیمز و با همکاری استودیو اینفینیتی وارد توسعه داده خواهد شد. توسعه بخش زامبی این اثر به وسیله تری آرک با همکاری نزدیک به استودیو اسلج همر انجام خواهد شد. دیگر استودیوهای اکتیویژن هم در توسعه این بازی یاری نموده اند. اکتیویژن وعده داده که نسخه کامپیوتر این بازی که به وسیله استودیو Beenox توسعه داده می گردد، تجربه کاملاً بهینه سازی شده خواهد بود.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 مرداد 1402 بروزرسانی: 28 مرداد 1402 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2247

به "اولین تریلر گیم پلی و جزئیات بازی کال آو دیوتی مدرن وارفر 3 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تریلر گیم پلی و جزئیات بازی کال آو دیوتی مدرن وارفر 3 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید