ایلهان عمر: تحریم ها باعث مرگ هزاران ایرانی شد

به گزارش کلوب آگهی، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا در رشته پیغام هایی به سلسله اقدامات دولت ترامپ پرداخت و نوشت که تحریم های وی و وزیر خارجه دولتش در دوران همه گیری کرونا باعث مرگ هزاران ایرانی شد.

ایلهان عمر: تحریم ها باعث مرگ هزاران ایرانی شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ایلهان عمر نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در پیغامی در توییتری به سرانجام دولت دونالد ترامپ چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا و مایک پمپئو وزیر خارجه دولت وی اشاره نمود.

وی در این پیغام توییتری با خطاب قرار دادن پمپئو نوشت: این مرد یک هیولاست. ما نباید ملیون ها انسانی که به دلیل بیدادگری وی رنج کشیدند را فراموش کنیم.

ایلهان عمر در ادامه این پیغام نوشت: پمپئو برای اعمال تحریم های خرد کننده علیه مردم ایران لابی گری کرد و بسیاری از آن ها را از دارو های مورد نیازشان در دوران همه گیری محروم کرد و هزاران نفر کشته شدند.

وی افزود: ایران در حال حاضر 12 برابر بیش از میزان مجاز اورانیوم غنی شده دارد و رژیم ایران از همواره قدرتمندتر است.

این نماینده آمریکایی نوشت: وی 290 میلیارد دلار سلاح به عربستان سعودی فروخت، رژیمی که به طور مرتب به زندان، بازداشت و کشتار حامیان حقوق بشر و کسانی که خواهان اصلاح سیاسی هستند می پردازد.

ایلهان عمر در ادامه دستاورد های وزیر خارجه ترامپ نوشت: عربستان سعودی به بمباران، محاصره، گرسنگی دادن و کشتار هزاران غیرنظامی یمنی در جنگ خود علیه این کشور پرداخته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1411

به "ایلهان عمر: تحریم ها باعث مرگ هزاران ایرانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلهان عمر: تحریم ها باعث مرگ هزاران ایرانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید