استقرار 7 هزار نیروی امنیتی در بازارچه های کریسمس ایتالیا

به گزارش کلوب آگهی، تدابیر امنیتی در ایتالیا با استقرار 7 هزار نیرو در نقاط پرتردد این کشور تشدید شد.

استقرار 7 هزار نیروی امنیتی در بازارچه های کریسمس ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با لیست قیمت تور ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، مقامات ایتالیایی درحال آنالیز اقدامات مربوط به تشدید تدابیر امنیتی در سراسر این کشور پس از حمله تروریستی به بازارچه کریسمس در برلین هستند.

مارکو مینوتی، وزیر کشور ایتالیا و فرانکو گابریلی، رئیس پلیس این کشور روز گذشته در جلسه ای به آنالیز اقدامات لازم برای جلوگیری از وقوع حملاتی مشابه با حمله برلین پرداختند. این ملاقات درحالی برگزار گردید که کمیته آنالیز راهبردی ضد تروریسم ایتالیا به منظور ارزیابی سطح هشدار این کشور تشکیل جلسه داد.

وزارت کشور ایتالیا خاطرنشان کرد با استقرار هفت هزار نیرو در مناطق مختلف کشور تدابیر امنیتی در سراسر کشور افزایش می یابد .

وزارت کشور ایتالیا با صدور بیانیه ای به همه فرماندهان پلیس و سرویس های امنیتی کشور توصیه کرد تدابیر امنیتی را در مناطق شلوغ ، پر تردد و محل برگزاری جشن های سال نو میلادی تشدید نمایند.

بازارهای کریسمس زیادی در شهرهای بزرگ ایتالیا به ویژه در نقاط شمالی وجود دارد. یکی از اقدامات امنیتی استقرار گشتهای متشکل از پزشکان داوطلب و متخصصان امنیتی مجهز به جلیغه های ضدگلوله و خودروهای زرهی است.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 400

به "استقرار 7 هزار نیروی امنیتی در بازارچه های کریسمس ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار 7 هزار نیروی امنیتی در بازارچه های کریسمس ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید