آموزش تیم رصد فوریت های شهری محله ای با حضور معاونین شهرداران مدارس

به گزارش کلوب آگهی، اداره کل آموزش های شهروندی اظهار داشت: معاون مشارکت های محلی شهردار مدرسه با همکاری شهردار ناحیه و مسئولین ادارات نواحی در قالب یک تیم رصد محله ای، فوریت های شهری محله خود را به 137 گزارش می دهند.

آموزش تیم رصد فوریت های شهری محله ای با حضور معاونین شهرداران مدارس

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا بدون ایلتس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، اداره کل آموزش های شهروندی در راستای جلب مشارکت و تقویت حس مسئولیت اجتماعی اقشار مختلف جامعه به ویژه بچه ها و نوجوانان، با همکاری سامانه 137 شهرداری تهران، اقدام به برگزاری کارگاه های توجیهی -. آموزشی آشنایی با ماموریت ها و وظایف مرکز فوریت های شهری 137 ویژه معاونین مشارکت های محلی شهرداران مدارس خواهد نمود.

گفتنی است این کارگاه ها در محل مراکز 137 مناطق 22گانه برگزار می گردد و کارشناسان 137، دانش اموزان را با تاریخچه تشکیل بلدیه و وظایف هر یک از معاونت های شهرداری و همچنین علت راه اندازی سامانه 137 و فعالیت های مربوط به آن آشنا می نمایند؛ بنابراین گزارش در این کارگاه ها با برشماری خدمات و نحوه رسیدگی به فوریت های اعلام شده از سوی شهروندان، معاونین مشارکت ها محلی شهرداران مدارس با فرآیند فعالیت این سامانه از تماس تا ثبت اطلاعات، پیگیری و گزارش گیری از میزان رضایت شهروندان پس از انجام هر ماموریت، آشنا می شوند.

گفتنی است در این دوره آموزشی علاوه به طرح مباحث نظری، جهت آشنایی بهتر با ماموریت ها و توانمندی های مرکز فوریت های شهری 137، دانش آموزان به همراه کارشناسان این مرکز با بازدید میدانی از یک محله از نزدیک شیوه عمل اکیپ های 137، ماشین آلات و تجهیزات مربوطه و نحوه پیگیری گزارش های مردمی برای برطرف مسائل را مشاهده و تجربه خواهند کرد.

این گزارش در پایان می افزاید: هر یک از معاونین مشارکت های محلی شهرداران مدارس پس از کسب آموزش ها و مهارت های لازم، با راه اندازی تیم رصد محلی به همراه شهردار و دیگر مدیران نواحی از محله خود بازدید نموده و نسبت به شناسایی و کوشش در جهت برطرف مسائل و فوریت های محلات خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 497

به "آموزش تیم رصد فوریت های شهری محله ای با حضور معاونین شهرداران مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش تیم رصد فوریت های شهری محله ای با حضور معاونین شهرداران مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید