شروع فعالیت 16 آتش نشان زن

به گزارش کلوب آگهی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از افتتاح ایستگاه آتش نشانی قیطریه همزمان با هفتم مهرماه و روز آتش نشان اطلاع داد.

شروع فعالیت 16 آتش نشان زن

به گزارش ایسنا، قدرت اله محمدی در این باره گفت: امروز و به مناسب هفتم مهرماه و روز آتش نشان ایستگاه آتش نشانی قیطریه افتتاح شد و بر این اساس از امروز شمار ایستگاه های آتش نشانی در شهر تهران به 134 مورد رسید.

وی ادامه داد: افتتاح این ایستگاه در یکی از مناطقی انجام شد که احتیاج به یک ایستگاه آتش نشانی در آن وجود داشت و امیدواریم که با افتتاح این ایستگاه مدت زمان حضور آتش نشانان در محل حوادث کمتر از این بشود. البته ما طبق برنامه ریزی های اجرا شده تا سرانجام سال 1401 سه ایستگاه آتش نشانی دیگر را نیز در شهر تهران افتتاح خواهیم کرد تا شمار ایستگاه های آتش نشانی فعال در تهران به 137 ایستگاه برسد.

بر اساس اعلام سایت شهر، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه امروز و همزمان با روز آتش نشان از 18 دستگاه سنگین آتش نشانی نیز رونمایی شد، گفت: علاوه بر این آتش نشانان زن نیز با حضور ریاست جمهوری فعالیت خود را شروع کردند. در حال حاضر 16 آتش نشان زن فعالیت خود را در مرکز شروع نموده اند و پس از آنالیز روند برای جذب بانوان آتش نشان در مرحله بعدی تصمیم گیری خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 8 مهر 1401 بروزرسانی: 8 مهر 1401 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2111

به "شروع فعالیت 16 آتش نشان زن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فعالیت 16 آتش نشان زن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید