8 تایتان که از گودزیلا شکست خورده اند

به گزارش کلوب آگهی، چندین تایتان مانسترورس چه در آثار سینمایی و چه در خارج از آن ها، قبلا به دست گودزیلا شکست خورده اند. کمپانی لجندری به واسطه مانسترورس خود در طول سال های گذشته، بیش از 20 تایتان را بر روی زمین معرفی کرده است. تعداد کمی از آن ها با موفقیت از درگیری مستقیم با پادشاه هیولاها اجتناب کرده اند اما بعضی دیگر از مبارزه با او استقبال کرده اند.

8 تایتان که از گودزیلا شکست خورده اند

تعداد زیادی از تایتان ها که در مکان های مختلف سیاره زمین زندگی می نمایند، در طی سه فیلم مانسترورس با گودزیلا درگیر بوده اند. او از سال 2014 چندین بار مجبور شده که از اعماق اقیانوس برخیزد تا از نظم طبیعی سیاره زمین در برابر تهدیدات نو دفاع کند.

البته همه نبردهای گودزیلا در چند سال اخیر رخ نداده اند. این نسخه از این کایجوی نمادین در فیلم های لجندری، برخلاف بسیاری از نسخه های گودزیلا که در فیلم های توهو ظاهر می شوند، یک موجود باستانی است که از هزاران (اگر نگوییم میلیون ها) سال قبل بر روی زمین پرسه می زند. گودزیلا در طول زندگی خود بر اعماق و سطوح زمین، چندین پیروزی چشم گیر در تاریخ مانسترورس به دست آورده است.

او بارها و بارها مجبور شده از تاج و تخت خود به عنوان پادشاه هیولاها دفاع کند و از این سیاره در برابر تایتان هایی که تعادل طبیعت را به هم می زنند محافظت نماید. توانایی گودزیلا در انجام این کارها را می توان به قدرت و مهارت بی نظیر او نسبت داد. تا به امروز، تنها یکی از حریفان سینمایی گودزیلا (مکاگودزیلا) توانسته است او را در یک نبرد به فزونین شکل ممکن شکست دهد. اگرچه این شکست احتمالا نتیجه خستگی مفرط گودزیلا بوده است. از سوی دیگر، همه تایتان ها به این خوبی عمل ننموده اند. پس با هم نگاهی به تمام تایتان هایی که گودزیلا آن ها را در مانسترورس شکست داده است، می اندازیم.

8. اجداد کنگ

گودزیلا هزاران سال قبل از رویارویی حماسی خود با پادشاه جزیره جمجمه در فیلم گودزیلا در برابر کنگ، در برابر اجداد کنگ نهاده شد. اعضای هر دو گونه در رویدادی که اکنون به عنوان جنگ تایتان شناخته می گردد، در دنیای پنهان زمین توخالی مانسترورس با یک دیگر مبارزه کردند. در واقع دلیل این که همنوعان کنگ خانه اصلی خود را رها کردند و به جزیره جمجمه گریختند، این است که گودزیلا آن ها را از منطقه خودشان بیرون رانده بود. بر طبق یک افسانه قدیمی در رمان گودزیلا در برابر کنگ، گودزیلا واقعا در جنگ تایتان پیروز شده است. ظاهرا کنگ ها ابتدا به او حمله کردند و فکر می کردند که او یک هیولای شیطانی است. گودزیلا به نوبه خود آن ها را مجبور به عقب نشینی به سطح زمین کرد.

7. میوتوها

گودزیلا پس از چندین دهه عدم فعالیت، در فیلم سال 2014 از خود رونمایی کرد تا میوتوهای نر و ماده را شکار و از فراوری مثل این جفت جلوگیری کند. میوتوها به عنوان گونه ای که قرن ها پیش یکی از اجداد گودزیلا را کشتند، دشمن باستانی این تایتان و همنوعان او محسوب می شوند. میوتوها دشمنان سرسختی برای گودزیلا بودند اما یاری انسان ها مزید بر دلیل شد تا گودزیلا بر آن ها غلبه کند. میوتوها با جدا شدن از یک دیگر آسیب پذیر شدند. این موجودات پرنده در نبرد تن به تن، چیزی بیش از مزاحمانی خرد برای گودزیلا نبودند و او به راحتی آن ها را از پای درآورد. گودزیلا در یکی از به یاد ماندنی ترین لحظات مانسترورس، با حرکت معروف خود، بوسه مرگ، میوتوی ماده را کشت.

6. میوتو پرایم

گودزیلا مدت کوتاهی پس از غلبه بر میوتوها، با یکی از اعضای قدرتمندتر گونه آن ها مبارزه کرد. گودزیلا: پس لرزه، رمان گرافیکی پیش عایدی گودزیلا: پادشاه هیولاها، نبرد بین گودزیلا و میوتو پرایم را به تصویر کشید. او موجودی بود که بدون یاری دیگران توانست قدرت گودزیلا را به چالش بکشد. آن ها برای مدتی جنگیدند اما گودزیلا در نهایت به فزونی رسید. گودزیلا او را به پشت فشار داد و وی را با انرژی حاصل از تیغه هایش آزار داد و سپس با ضربه سر، عمر او را به سرانجام رساند.

5. گیدورا

گودزیلا در مانسترورس حداقل سه بار (اگر نه بیشتر) در برابر پادشاه گیدورا پیروز شده است. یکی از اولین دعواهای آن ها چند هزار سال قبل رخ داد. گودزیلا در نزدیکی ورودی زمین توخالی در قطب جنوب، گیدورا را شکست داد و او را در میان یخ ها رها کرد. آن ها در آغاز پادشاه هیولاها دوباره در همان مکان جنگیدند. اگرچه این نبرد بی نتیجه بود اما رویارویی آن ها در مکزیک متفاوت شد. گودزیلا به واسطه جنگیدن در آب، توانست یکی از سرهای گیدورا را گاز بگیرد. اگر دخالت آمریکایی ها در کار نبود، گودزیلا برای همواره گیدورا را شکست می داد. در عوض او تا سرانجام فیلم صبر کرد تا مبارزه را تمام کند.

مسابقه برگشت آن ها در بوستون یکی از چالش برانگیزترین نبردهای گودزیلا محسوب می گردد. گیدورا به دلیل قدرت قابل توجهی که از یک شبکه برق دریافت کرد، به نوعی بر گودزیلا غلبه نمود و تقریبا او را کشت. اما در ادامه، گودزیلا با فداکاری و انرژی موترا به گودزیلای سوزان تبدیل شد و در نهایت با یاری پالس های هسته ای خود پیروز شد.

4. اسکیلا

با شکست خوردن گیدورا، پنج تایتان نزدیک به او به گودزیلا تعظیم کردند و پادشاه هیولاها را به عنوان آلفای نو خود پذیرفتند. تصمیم آن ها برگرفته از احترام و ترس بود، زیرا به نظر می رسید همه متوجه شده بودند که گودزیلا از آن ها برتر است. با این حال، یکی از این تایتان ها، دو سال بعد در رمان گرافیکی گودزیلا: سلطه، پیش عایدی گودزیلا در برابر کنگ، اعتماد به نفس کافی به دست آورد تا گودزیلا را به چالش بکشد. اسکیلا، حشره شش پای تایتان، زمانی که گودزیلا با انسان ها به دلیل بمب های هسته ای به مشکل خورده بود، با او درگیر شد. عطش اسکیلا برای تشعشعات هسته ای، به او انگیزه داد تا در برابر آلفا بایستد اما وی چندان نتوانست از نظر فیزیکی با گودزیلا مقابله کند و مجبور به فرار شد.

3. امهولوک

اسکیلا یکی از سه تایتانی بود که پس از سرانجام پادشاه هیولاها از جمع دشمنان خارج شد. دومین تایتان، امهولوک یک هیولای درخت مانند بود که در باتلاق زندگی می کرد و نامش بر روی یک صفحه نمایشگر در پادشاه هیولاها قابل مشاهده بود. امهولوک پس از کوشش برای بیرون راندن بهموث از جنگل های بارانی آمازون در سلطه، به طور ناگهانی به وسیله گودزیلا مورد حمله نهاده شد، چرا که گودزیلا طرف بهموث را گرفته بود. امهولوک به سرعت متوجه قدرت گودزیلا شد و بلافاصله تسلیم گشت.

2. تیامات

تیامات نیز مانند امهولوک یکی از 11 تایتان گمشده پادشاه هیولاها است. این مار دریایی غول پیکر در سلطه ساکن یک لانه مخفی زیرزمینی است که قبلا به وسیله اجداد کنگ اشغال شده بود. وجود یک جمجمه از نسل کنگ ها در این خانه نشان می دهد که تیامات او را کشته و آن جا را تسخیر نموده است. مبارزه آن ها پس از ورود گودزیلا آغاز شد. تیامات در کمال تعجب، واقعا دشمنی قدرتمند برای گودزیلا بود و گودزیلا برای شکست دادن او با دردسر روبرو بود و کار سختی در پیش داشت. گودزیلا پس از انتقال نبرد به بیرون از آب و روی خشکی، تیامات را از پای درآورد.

1. کنگ

دو پیروزی آخر گودزیلا در مانسترورس در برابر این دشمن به وقوع پیوست. گودزیلا در گودزیلا در برابر کنگ، نه یک بار، بلکه دو بار سلطه خود را نشان داد. گودزیلا پس از ضرب و شتم کنگ در یک ناو هواپیمابر، درگیر یک رویارویی شریرانه با این رقیب در هنگ کنگ شد. کنگ با یاری تبر ساخته شده از باله های پشتی گودزیلا، کمی کار را برای پادشاه هیولاها سخت کرد اما نتوانست پیروز گردد. وی با تمام هوش و چابکی اش، نمی توانست در برابر گودزیلا که به وضوح قوی تر از او بود، مقاومت کند. کنگ پس از چند دقیقه مقاومت، بالاخره از مبارزه دست کشید. او وقتی گودزیلا بالای سرش ایستاده بود و پیروزمندانه غرش می کرد، کاملا متوجه شده بود که این هیولا آلفای واقعی تایتان ها است.

منبع: screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2033

به "8 تایتان که از گودزیلا شکست خورده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 تایتان که از گودزیلا شکست خورده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید