یکپارچه سازی ادارات آب و فاضلاب روستایی و شهری در استان سمنان

به گزارش کلوب آگهی، مدیرعامل آب و فاضلاب استان سمنان گفت: به منظور کوچک سازی دولت ادارات آب و فاضلاب روستایی و شهری در استان سمنان تحت عنوان آب و فاضلاب استان به کار خود ادامه خواهند داد.

یکپارچه سازی ادارات آب و فاضلاب روستایی و شهری در استان سمنان

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار از ، محمد طاهری مدیرعامل آب و فاضلاب استان سمنان با بیان اینکه ادغام دو شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی از سال 91 شروع شده و خاتمه از ابتدای فروردین امسال به تمام کشور ابلاغ شده است گفت: به منظور کوچک سازی دولت و عمل به اصل 44 قانون اساسی از این پس ادارات آب و فاضلاب روستایی و شهری در کشور یکپارچه شده و تحت عنوان آب و فاضلاب استان به کار خود ادامه خواهند داد.

او اضافه نمود: شرکت آب و فاضلاب در همه کشور و استان سمنان تحت یک شرکت بخش خصوصی قرار داشته و این مهم یاری بسیاری به عمل به اصل 44 قانون اساسی یعنی واگذاری اختیارات به بخش خصوصی خواهد بود.

محمد طاهری با بیان اینکه این مسئله هیچ تاثیری در کم شدن خدمات آب و فاضلاب به مردم نخواهد داشت اعلام کرد: مدیریت آب و فاضلاب شهری در گذشته در 5 شهرستان از استان انجام می شد که از حالا در همه 8 هشرتسان انجام خواهد شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان سمنان توضیح داد: همچنین در گذشته خدمات روستایی فقط در چند شهرستان از استان انجام می شد که در حال حاضر در 20 هشر از استان کار خدمات دهی و مدیریت آب و فاضلاب روستایی انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه در آینده ای نزدیک تلفن 122 نیز در استان گسترش خواهد یافت اضافه نمود: مردم روستا ها نیز می توانند با مراجعه به مراکز مدیریت آب و فاضلاب در شهرستان ها از خدمات آن ها بهره مند شوند.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان سمنان با اشاره به مصرف بالای آب به دلیل شیوع کرونا و استفاده زیاد مردم ابراز داشت: میزان مصرف آب در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل دو و نیم درصد افزایش داشته است.

طاهریدر خاتمه گفت: 22 خدمت توسط آب و فاضلاب استان سمنان به صورت غیر حضوری به مردم ارائه خواهد شد.

انتهای پیغام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 746

به "یکپارچه سازی ادارات آب و فاضلاب روستایی و شهری در استان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکپارچه سازی ادارات آب و فاضلاب روستایی و شهری در استان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید