کرونا، محدودیت های سفر به اروپا تمدید می گردد

به گزارش کلوب آگهی، کمیسیون اروپایی تمدید محدودیت های سفر به اروپا برای مقابله با شیوع کرونا تا 26 خرداد ماه را در دستور کار قرار داده است.

کرونا، محدودیت های سفر به اروپا تمدید می گردد

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه تاگس اشپیگل، حدود دو ماه است که به ندرت اجازه سفر به اتحادیه اروپا به دلیل شیوع ویروس کرونا وجود دارد. کمیسیون اتحادیه اروپا حالا پیشنهاد تمدید محدودیت های سفر اتباع خارجی به اروپا را در دستور کار قرار داده است.

کمیسیون اروپایی بر این باور است که محدودیت های سفر به اروپا به دلیل بحران کرونا باید به مدت 30 روز دیگر و تا 15 ژوئن (26 خرداد ماه) ادامه یابد. کمیسیون اروپایی این پیشنهاد را روز آدینه مطرح نموده است.

کمیسیون اروپایی گفت که شرایط در اروپا و جهان همچنان ناپایدار است. از این رو اقدامات در مرزهای خارجی این اتحادیه باید در پیش گرفته گردد تا خطر شیوع بیشتر این بیماری به وسیله سفرها به اروپا کاهش یابد.

یک سخنگوی وزارت کشور آلمان در واکنش به این پیشنهاد کمیسیون اروپایی گفت که دولت آلمان درباره این توصیه جدید کمیسیون اروپایی هفته آینده تصمیم گیری خواهد نمود.

به منظور کاهش شیوع بحران کرونا همه کشورهای اروپایی به غیر از ایرلند و همچنین کشورهای غیر اروپایی مثل سوئیس، نروژ، لیختن اشتاین و ایسلند اواسط ماه مارس در این باره با هم توافق کردند که فعلاً سفرهای غیر ضروری به اتحادیه اروپا را محدود نمایند.

حدود یک ماه پیش این محدودیت های سفر به اروپا یک بار تمدید شد و تا 15 ماه می (26 اردیبهشت ماه) ادامه دارد. تتها استثنائاتی برای شهروندان اروپایی، پزشکان و پرستاران در نظر گرفته شد.

کمیسیون اروپایی کنترل های مرزی داخلی را بی فایده می داند و با آن مخالف است. با این همه بعضی کشورهای اروپایی از جمله آلمان همچنان برای مقابله با شیوع کرونا به کنترل های مرزی در اتحادیه اروپا ادامه می دهند. بر اساس قوانین آلمان هر کشوری که از خارج به آلمان سفر می نماید باید به مدت دو هفته در قرنطینه قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 765

به "کرونا، محدودیت های سفر به اروپا تمدید می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، محدودیت های سفر به اروپا تمدید می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید