کرونا در روسیه ، 7 سال حبس در انتظار خاطیان شکستن قرنطینه

به گزارش کلوب آگهی، با افزایش شمار مبتلایان و فوتی های ویروس کرونا در روسیه، رئیس جمهور این کشور قانونی را امضا کرد که به موجب آن امکان زندانی شدن افراد به دلیل شکستن قرنطینه وجود دارد.

کرونا در روسیه ، 7 سال حبس در انتظار خاطیان شکستن قرنطینه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رسانه های روسیه امروز دوشنبه از افزایش شمار مبتلایان ویروس کرونا به 6343 نفر و تعداد جان باختگان به 47 نفر در این کشور خبر دادند.

به نوشته مسکو تایمز، با ابتلای 954 نفر جدید به ویروس کرونا در روسیه، شمار کل مبتلایان در این کشور به 6343 نفر افزایش یافته و شمار فوتی های این ویروس هم به 47 نفر رسیده است.

طبق گزارش های رسانه های روس، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در واکنش به افزایش شمار مبتلایان و فوتی های کرونا قانون هفته کار نکردن در این کشور را تا 30 آوریل (11 اردیبهشت) تمدید کرد.

پوتین همچنین قانونی را امضا کرد که به موجب آن مجازات های سختی از قبیل دو تا پنج سال حبس علیه افرادی که در موضوع ارسال اطلاعات غلط درباره ویروس کرونا مجرم شناخته شوند، اعمال می گردد.

طبق این قانون، افرادی که قوانین و مقررات قرنطینه در رابطه با ویروس کرونا را در روسیه نقض نمایند با احتمال مجازات تا هفت سال حبس روبرو خواهند شد.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 691

به "کرونا در روسیه ، 7 سال حبس در انتظار خاطیان شکستن قرنطینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در روسیه ، 7 سال حبس در انتظار خاطیان شکستن قرنطینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید