پیروزی 765 میلیون دلاری موتورولا بر شرکت چینی

به گزارش کلوب آگهی، شرکت موتورولا از دریافت غرامت 765 میلیون دلاری از یک شرکت چینی اطلاع داد. علت دریافت این غرامت سرقت اسرار تجاری و نقض قانون حق امتیاز بوده است.

پیروزی 765 میلیون دلاری موتورولا بر شرکت چینی

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از زددی نت، شرکت چینی هایترا باید غرامتی 765 میلیون دلاری به موتورولا بپردازد. زیرا اسرار تجاری این شرکت را بدون اجازه مورد استفاده قرار داده است.

بر اساس حکم دادگاهی در شیکاگو، موتورولا 345.8 میلیون دلار را در قالب غرامت مستقیم دریافت می نماید و 418.8 میلیون دلار دیگر در قالب خسارات تنبیهی به آن پرداخت می گردد. در واقع موتورولا حداکثر میزان غرامت ممکن بر اساس قانون را از طرف چینی دریافت می نماید.

موتورولا در بیانیه ای که در این زمینه صادر نموده بر توجه خود به مقوله تحقیق و توسعه تاکید نموده و شرکت چینی هایترا را به علت نقض قانون حق انتشار به شدت مورد انتقاد قرار داده است. موتورولا شکایت خود را در این زمینه در جولای سال 2018 تقدیم دادگاه نموده بود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 436

به "پیروزی 765 میلیون دلاری موتورولا بر شرکت چینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی 765 میلیون دلاری موتورولا بر شرکت چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید