پیروانی: اگر صحبتم باعث شده که به ساکت بی احترامی گردد، عذرخواهی می کنم، با جیب خالی نمی توانیم رقابت کنیم

به گزارش کلوب آگهی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر صحبت من باعث شده که به مدیرعامل سپاهان بی احترامی گردد، همین جا از آقای ساکت عذرخواهی می کنم.

پیروانی: اگر صحبتم باعث شده که به ساکت بی احترامی گردد، عذرخواهی می کنم، با جیب خالی نمی توانیم رقابت کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، افشین پیروانی در حاشیه تمرین عصر امروز (یکشنبه) پرسپولیس گفت: ما آدینه بعدازظهر ان شاءالله راهی تاجیکستان هستیم و شرایط خداراشکر خوب است. خوب تمرین کردیم ولی بزرگترین مشکل ما نبود بازی رسمی است. تیم ملی ما هم بابت این موضوع مشکل داشت و بازیکنان ملی پوش ما به علت بازی نکردن بازیکنان، بازی خوبی به نمایش نگذاشت.

وی تاکید نمود: ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم هرچقدر هم که تمرین کنیم مثل بازی رسمی نیست. ان شاءالله که استقلال را ببریم ولی 24 و 27 مهرماه هم که مرحله یک چهارم نهایی انجام خواهد شد، باز هم بدون بازی رسمی در آن مرحله باید بازی کنیم، این موضوع نشان می دهد که برنامه ریزی مان خیلی خوب بوده و یک تیم آماده و بدون بازی رسمی روانه مسابقات آسیایی می شویم.

وی ادامه داد: من فکر می کنم باید بهتر برنامه ریزی می شد، این که بدون بازی رسمی به مسابقات برویم واقعا شرایط خوبی برای تیم های ما نیست. همه تیم ها را ببینید شرایط بهتری دارند. ما هم که به تاجیکستان می رویم استقلال در شرایط بهتری قرار گرفته است و در کوران مسابقات است. چمن استادیوم آنها هم که مصنوعی است و ما عادت نداریم. آنها هم کوشش می نمایند که از تمام شرایط میزبانی شان استفاده نمایند ما هم پرسپولیس و فینالیست فصل گذشته هستیم کوشش می کنیم که نتیجه دلخواه را بگیریم هرچند که کار خیلی سخت است.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد استعفای سمیعی گفت: ما هم این خبر را شنیدیم، فکر می کنم آقای سمیعی زحمت شان را کشیدند و امیدوارم که در این شرایط کنار تیم باشند. بزرگترین دغدغه تیم و مدیرعامل باشگاه بحث اقتصادی است. من وقتی قهرمان لیگ شدیم اعلام کردم که رقابت برای ادامه لیگ با تیم های صنعتی واقعا سخت است. پرونده های خارجی و پول بازیکنان داخلی و بازیکنان وجود دارد. ما یکسری بازیکن گرفتیم بدون یک ریال دریافتی و رقابت سخت است. 40،50 میلیون طرفدار داریم که از ما توقع قهرمانی دارند و با جیب خالی نمی توانیم مبارزه و رقابت کنیم. بزرگترین دغدغه سمیعی و هیئت مدیره بی پولی است که به تیم آسیب می رساند. تیم شرایط استثنایی دارد و همه توقع دارند که نتایج سال قبل را تکرار کنیم. من خواهش می کنم که آقای سمیعی در کنار تیم بماند و ان شاءالله همه دست به دست هم بدهیم تا به هدف مان که نتیجه خوب است برسیم.

پیروانی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس برای رفتن به تاجیکستان مسئله ای از بابت خروج بازیکنان و ... ندارد؟ گفت: در حال حاضر خداراشکر مسئله ای نداریم. بازیکن دانشجو، سرباز و اقتصادیاتی داریم ولی خداراشکر کوشش شده است که مسئله ای نداشته باشیم.

وی در مورد صحبت های گذشته اش که درباره مدیرعامل سپاهان انجام داده و باعث شده است که یکسری ها توهین هایی انجام دهند، اعلام کرد: من تشکر می کنم از این سوال، من اگر حرفی می زنم و بحثی می کنم، منظورم دفاع از پرسپولیس است و طرفداران از من توقع دارند. اگر صحبت من باعث شده که به مدیرعامل سپاهان بی احترامی گردد، همین جا از آقای ساکت عذرخواهی می کنم، هیچ کسی اجازه بی احترامی ندارد، همه هدف مان این است که از تیم مان دفاع کنیم و اگر صحبت و بی احترامی شده است نباید انجام می شد، بحث ما فنی و فوتبالی بوده و هیچ کس در هر جایگاهی که هست اجازه توهین به کسی را ندارد، من مجددا عذرخواهی می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 شهریور 1400 بروزرسانی: 16 شهریور 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1745

به "پیروانی: اگر صحبتم باعث شده که به ساکت بی احترامی گردد، عذرخواهی می کنم، با جیب خالی نمی توانیم رقابت کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروانی: اگر صحبتم باعث شده که به ساکت بی احترامی گردد، عذرخواهی می کنم، با جیب خالی نمی توانیم رقابت کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید