به سعادتمند چه مربوط طرفدار پول بازیکن را نداده! ، اسماعیلی صبر داشته باشد

به گزارش کلوب آگهی، پیشکسوت تیم استقلال گفت: وقتی هواداری خارج از ایران می آید قولی به باشگاه می دهد، هزار وعده و وعید می دهد بعد زیر قولش می زند این دیگر گناه استقلال نیست.

به سعادتمند چه مربوط طرفدار پول بازیکن را نداده! ، اسماعیلی صبر داشته باشد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، علی جباری درباره شرایط امروز باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز که خبری در باشگاه نیست. فعلاً باید صبر کرد و دید چون مشکل، مشکل اقتصادی باشگاه است. تا مسئله اقتصادی باشگاه حل نگردد، مسائل به این سادگی ها حل نخواهد شد. ما امیدواریم که آقای سعادتمند بتواند تا حدی این مسائل اقتصادی را رفع کند تا ان شاءالله کار بیفتد روی غلتک.

پیشکسوت استقلال در خصوص انتشار اسناد تقلبی واریز پول به حساب شیخ دیاباته و هروویه میلیچ گفت: از این اتفاق ها می افتد. ممکن است حرف و سخن بوده، آمده اند قول داده اند، اطمینان را جلب کردند به این دلیل که این کار را خواهند کرد. منتهی به آن ها اعتماد شده متأسفانه حالا آمده اند دیده اند مبلغ، مبلغی است که سنگین است و نمی توانند، این است که آمده اند مسئله ای را ایجاد نموده اند که الان همین مسئله ایجاد شده که شما خودتان هم می دانید. این ها برمی گردد به آقایانی که قول می دهند چون شناخته شده نیستند، قول می دهند و روی قولشان پایبند نیستند و این مشکل را برای مدیریت باشگاه به وجود می آورند.

وی در خصوص مصاحبه فرشید اسماعیلی و پستی که بر ضد باشگاه استقلال منتشر کرد، توضیح داد: اسماعیلی بازیکن باشگاه و بازیکن استقلال است. یک قول هایی ممکن است در گذشته به او داده باشند، ممکن است هم نه! حتماً به او قول داده اند. ایشان هم از حق و حقوقش دفاع می نماید. ولی این را رسانه ای می نماید به مشکل برمی خورد چون مدیریت جدید است، باید به او اجازه داد که ببینند این مدیر جدید چقدر توانایی در رابطه با این مسائل دارد. مشکل عمده و اصلی اقتصادی است.

جباری اضافه کرد: مشکل اقتصادی حل گردد، همه این ها رفع می گردد. ایشان هم باید بیشتر دقت کند موقعی که صحبتی دارد اول با باشگاه مطرح کند، بعد آن را رسانه ای کند و این خودش برای طرفداران ناراحتی به وجود می آورد چون طرفدار فکر می نماید چه اتفاقی افتاده که این مسئله به وجود آمده است. ان شاءالله که ایشان هم متوجه شده و مشکلش را می آید و با مدیریت باشگاه حل می نماید.

وی درباره اینکه گفته می گردد دیاباته بابت این سند جعلی که برایش فرستاده اند قصد ندارد به استقلال برگردد، تأکید کرد: نه. من از این موضوع اطلاعی ندارم ولی موقعی که یک شخص قول می دهد باید روی قولش باشد و آن را عملی کند. موقعی که طرفداری خارج از ایران می آید قولی به باشگاه می دهد، هزار وعده و وعید می دهد بعد زیر قولش می زند این دیگر گناه استقلال نیست.

جباری درباره اینکه مدیریت جدید استقلال می تواند به این باشگاه یاری کند، گفت: مسلماً ایشان آمده که یک کاری انجام دهد. وزارت باید حمایتش کند چون از وزارت آمده و ایشان هم علاقه مند است که این کار را انجام دهد. من مطمئنم که می خواهد کاری انجام دهد ولی مسئله، مسئله اقتصادی است. تا مسئله اقتصادی حل نگردد، هیچ کسی نمی تواند کاری انجام دهد.

وی در خصوص اینکه نظرش در رابطه با ادامه لیگ چیست، اظهار کرد: نباید انجام گردد مگر اینکه خیال همه راحت گردد که مشکل بیماری کرونا از بین رفته و نمی گردد جوانان مردم را آورد داخل زمین و خدای ننموده مسائل دیگری به وجود بیاید.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 743

به "به سعادتمند چه مربوط طرفدار پول بازیکن را نداده! ، اسماعیلی صبر داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به سعادتمند چه مربوط طرفدار پول بازیکن را نداده! ، اسماعیلی صبر داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید