شرایط جوی تهران در چند روز آینده ، کاهش نسبی دما از فردا

به گزارش کلوب آگهی، بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران طی چند روز آینده صاف تا کمی ابری است و از فردا روند کاهش نسبی دما در سطح استان پیش بینی می گردد.

شرایط جوی تهران در چند روز آینده ، کاهش نسبی دما از فردا

به گزارش خبرنگاران، با آنالیز نقشه های هواشناسی و خروجی الگوهای پیش یابی عددی، شرایط جوی استان تهران طی چند روز آینده آسمان صاف تا کمی ابری با جوی نسبتا پایدار و در ارتفاعات گاهی افزایش ابر، در نواحی جنوبی و غربی در برخی ساعات وزش باد شدید با خیزش موقت گرد و خاک و انتقال گرد و خاک از استان های مجاور، با کاهش کیفیت هوا، دید افقی و غبارآلود پیش بینی می گردد.

در ساعات بعدازظهر روز شنبه و یکشنبه در ارتفاعات شمالی استان افزایش ابر و بارش پراکنده با احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست و از فردا روند کاهش نسبی دما در سطح استان پیش بینی می گردد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای 43 درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا آدینه (9 تیرماه) صاف در برخی ساعات وزش باد و غبار محلی با حداقل دمای 26 و حداکثر دمای 37 درجه سانتیگراد و طی شنبه (10 تیرماه) صاف تا کمی ابری در برخی ساعات وزش باد و گرد و خاک با حداقل دمای 26 و حداکثر دمای 36 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 تیر 1402 بروزرسانی: 8 تیر 1402 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2229

به "شرایط جوی تهران در چند روز آینده ، کاهش نسبی دما از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط جوی تهران در چند روز آینده ، کاهش نسبی دما از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید