عماری: توانایی میزبانی از بسکتبال نوجوانان آسیا را داریم

به گزارش کلوب آگهی، دبیر فدراسیون بسکتبال گفت: با توجه به پیش بینی های اجرا شده، توانایی میزبانی از رقابتهای نوجوانان آسیا را داریم.

عماری: توانایی میزبانی از بسکتبال نوجوانان آسیا را داریم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی لحظه آخری همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

مسعود عماری در گفت وگو با خبرنگاران، درباره دادن میزبانی رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا 2020 به ایران، اظهار کرد: از دو ماه قبل این پیشنهاد را به فدراسیون آسیا داده بودیم که میزبان مسابقات باشیم که روز گذشته اعلام شد فدراسیون آسیا با درخواست ما موافقت نموده است.

او اضافه کرد: به این ترتیب سعی می کنیم در تهران میزبان این رقابت ها که انتخابی نوجوانان دنیا 2020 در صوفیه هم است، باشیم.

دبیر فدراسیون بسکتبال همچنین در پاسخ به این سوال که آیا زیر ساخت لازم برای برگزاری این رقابت ها در ایران وجود دارد؟ اظهار کرد: بله، به هر حال ما تجربه برگزاری از این قبیل مسابقات را داریم. ما مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را نیز در تهران داشته ایم. با توجه به پیش بینی های اجرا شده، امگان برگزاری منظم این رقابت ها را داریم.

عماری در پاسخ به این سوال که هدف گذاری فدراسیون ایران از این میزبانی چیست؟ شرح داد: از دو جهت برای ما مهم است، ابتدا اینکه رقابت های انتخابی جام دنیای نوجوانان 2020 را میزبان می شویم ودوم اینکه برگزاری چنین رقابت هایی، باعث پیشرفت و توسعه ورزش کشور خصوصا بسکتبال در رده های پایه می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 380

به "عماری: توانایی میزبانی از بسکتبال نوجوانان آسیا را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عماری: توانایی میزبانی از بسکتبال نوجوانان آسیا را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید