هر 5 گردشگر یک نفر را شاغل می نمایند

به گزارش کلوب آگهی، به گزارش خبرنگاران، علی ربیعی با اعلام اینکه به ازای حدود 5 گردشگر یک شغل دائم ایجاد می گردد، گفت: رسیدن به مرز 20 میلیون گردشگر، به معنای تحقق 4 میلیون و 167 هزار شغل ثابت است.

هر 5 گردشگر یک نفر را شاغل می نمایند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا عید 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وزیر کار اظهارداشت: انتها دادن به همه صورت های فقر در هر جایی، تضمین زندگی های سالم برای همه در هر سنی و توانمندسازی زنان و دختران، ارتقای رشد مالی پایدار، اشتغال و کار مولد و شایسته برای همگان، کاهش نابرابری میان و بین کشورها و در پیش دریافت اقدامات فوری علیه تغییرات آب و هوایی؛ 7 آرمانی است که همگی به توسعه گردشگری نیز یاری می نماید.

ربیعی اضافه نمود: شاید بزرگ ترین مسئله ای که الگوهای قبلی توسعه ایجاد نموده اند، عدم تضمین اشتغال مناسب است، چرا که در آن الگوها بر سرمایه گذاری در صنایعی که نیازمندی سرمایه ای آنها بسیار زیاد، میزان اشتغال مستقیم آنها کم و آلودگی محیط زیستی آنها زیاد است تاکید شده و همچنین در این الگوها مدل مرکز - پیرامون به شدت دنبال شده است.

وی با بیان اینکه گردشگری فرصتی است تا الگوی سرمایه گذاری و توسعه کشور را براساس آن تغییر دهیم، گفت: به این ترتیب به سطح بالاتری از توان اشتغال زایی دست می یابیم.

ربیعی با تاکید بر اینکه تا به امروز در دنیا برای مبارزه با فقر، راهی کارآمدتر از ایجاد شغل پایدار و شایسته یافت نشده است، خاطر نشان کرد: گردشگری ظرفیت دارد تا در صورتی که به شکل پایدار دنبال گردد به وسیله ایجاد شغل، به ابزاری برای ایجاد اشتغال بدل گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 427

به "هر 5 گردشگر یک نفر را شاغل می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر 5 گردشگر یک نفر را شاغل می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید