هدایای شرکتی چگونه باعث بازگشت سرمایه می شوند؟

به گزارش کلوب آگهی، بعضی از اقلام هدایای تبلیغاتی کمی بیشتر از محصولات تبلیغاتی ساده به شما یاری می نمایند، اما برای مشاهده بازگشت سرمایه، نیازی به خرج کردن پول زیادی ندارید. انواع تقویم رومیزی وجود دارند که می توانید بخرید که می توانند به همان میزان بازدهی خوبی داشته باشند. آن ها می توانند تأثیر ماندگاری داشته باشند. ارزش زیادی در احساسات پشت هدیه دادن وجود دارد و می تواند به مشتریان شما یاری کند. تقویم های شخصی سازی شده و سفارشی شده، حرکتی بسیار دلپذیر و قابل تأمل برای هر موضوع یا رویدادی ایجاد می نمایند و افرادی که آن ها را دریافت می نمایند، بسیار قدردانی می نمایند.

هدایای شرکتی چگونه باعث بازگشت سرمایه می شوند؟

بیشتر بخوانید : 10 فروشگاه برتر هدایای تبلیغاتی در ایران

چرا هدایای شرکتی در بازگشت سرمایه موثرند؟

تعطیلات، رویدادها یا جلسات و مناسبت های دیگر برای ارائه هدایایی به مشتریان شما مناسب است. دادن هدایای مارک دار و باکیفیت به گیرندگان خود به افزایش ROI (بازده سرمایه گذاری) یاری می نماید و اطمینان حاصل می نماید که آن ها آن را برای مدت طولانی به یاد خواهند آورد. ROI سود را در مقابل هزینه ها یا سرمایه گذاری اقتصادی تجزیه و تحلیل می نماید. بسیاری از افراد تجاری در طول برنامه تعطیلات، سرمایه گذاری قابل توجهی برای خرید محصولات اصلی و مفید برای مشتریان خود انجام می دهند. این محصولات با طراحی لوگو شرکت و یک شعار مجذوب نماینده حک شده اند. با دریافت این گونه هدایای ارزشمند، انگیزه کار کارکنان و مشتریان به مقدار قابل توجهی افزایش می یابد.

اما در این میان، انتخاب هدایا در حین برنامه ریزی برای ارائه هدیه به عنوان موضوع اصلی شناخته می گردد. با کمی تدبیر و برنامه ریزی، یک کسب وکار می تواند نتایج را به ROI بیشتر، تأثیرگذاری قوی تر و تجربه ای به یاد ماندنی تر تبدیل کند. به عنوان مثال تقویم ها جزء هدایایی هستند که به طور روزانه و در تمام مدت سال در معرض دید و مورد استفاده افراد می باشند. بنابراین می توانند تاثیرگذازی خوبی برو روی مشتریان داشته باشند. این نوشته به تفصیل شرح می دهد که چگونه هدایای شرکتی به فراوری ROI یاری می نمایند.

بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و فهرست قیمت تقویم رومیزی

هدایای شرکتی چگونه باعث بازگشت سرمایه می شوند؟

با بهبود شناخت برند، مصرف نمایندگان با تماشا لوگو شرکت بلافاصله کسب و کار شما را شناسایی می نمایند. این باعث افزایش شناخت برند شما می گردد. هدایای شرکتی یک راه عالی برای تبلیغ کسب و کار شما در بازار است. مردم معمولا چنین محصولاتی را مانند تقویم ها برای مدت طولانی نگهداری می نمایند که چندین بار نیز به وسیله افراد زیادی دیده می گردد. به همین علت است که هدایای شرکتی به خاطر ماندگاری برند معروف هستند و وقتی مشتریان هنگام خرید آن ها را شناسایی نمایند، کسب و کار شما به آن ها پاداش می دهد. این بعلاوه به فراوری ROI یاری می نماید.

بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و فهرست قیمت سررسید تبلیغاتی

هدایای شرکتی باعث جذب مشتریان نو و تکراری می شوند

جذب مشتریان نو و حفظ رابطه با مشتریان فعلی یا مشتریان تکراری به همان مقدار مهم است. اما چرا آن ها دوست دارند برگردند؟ طبق یک مطالعه، تکرار سفارشات به وسیله مشتریان عادی می تواند عایدی کسب و کار را تا 16 درصد افزایش دهد. بنابراین، در حفظ آن روابط، چند مورد رایگان با یک پیغام کوتاه و شخصی برای مشتریان خود ارسال کنید. نکات ذکر شده در بالا به این نتیجه می رسد که هدایای شرکتی ارزان بوده و با افزایش سرنخ مرتبط هستند. بنابراین، چه بخشی از یک کمپین پستی مستقیم باشد، چه هدیه ای به مشتریان وفادار، یا یک هدیه رایگان در نمایشگاه، هدایای شرکتی یک راه فوق العاده برای جلب توجه، تعامل با مشتریان و تأثیر مثبت بر بازگشت سرمایه شما هستند.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1970

به "هدایای شرکتی چگونه باعث بازگشت سرمایه می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدایای شرکتی چگونه باعث بازگشت سرمایه می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید