تور ارزان بلغارستان: نماینده ایران در جام بین المللی کشتی دانکلوف بلغارستان معین شد

به گزارش کلوب آگهی، سرمربی تیم کشتی آزاد سهند ارس از حضور این تیم به نمایندگی از ایران در جام بین المللی دانکلوف بلغارستان اطلاع داد.

تور ارزان بلغارستان: نماینده ایران در جام بین المللی کشتی دانکلوف بلغارستان معین شد

با ما سفر کنید و با تور ارزان بلغارستان از معماری شگفت انگیز اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای صوفیه را ببینید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مالک تیم شرکت داروسازی سهند ارس، روز گذشته با حضور در فدراسیون کشتی ملاقاتی با علیرضا دبیر، رئیس این فدراسیون داشت.

در پی این ملاقات، علیرضا رضایی، سرمربی این تیم به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: به اتفاق ساجد صدیق برازنده، مدیر عامل تیم به فدراسیون کشتی رفتیم. جلسه بسیار خوبی بود و طبق هماهنگی اجرا شده، قرار شد تیم سهند ارس به نمایندگی از کشورمان با دو سه کشتی گیر کمکی که با همفکری پژمان درستکار، سرمربی تیم ملی انتخاب می شوند، در جام بین المللی دانکلوف شرکت کند.

سرمربی تیم سهند ارس درخصوص کشتی گیران اعزامی به این تورنمنت توضیح داد: این مسابقات اواخر بهمن در بلغارستان برگزار می گردد. تا فردا (4 بهمن) جمع بندی نهایی صورت می گیرد. می خواهیم تیم خوبی را به این رقابت ها اعزام کنیم.

رضایی بعلاوه تاکید نمود: مدیر تیم در این جلسه برای حضور در مسابقات لیگ برتر فصل آینده نیز اعلام آمادگی نموده و گفت که با تیم خوبی در مسابقات شرکت خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1400 بروزرسانی: 30 بهمن 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1929

به "تور ارزان بلغارستان: نماینده ایران در جام بین المللی کشتی دانکلوف بلغارستان معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان بلغارستان: نماینده ایران در جام بین المللی کشتی دانکلوف بلغارستان معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید