نمایشگاه گرافیک رشت با 37 اثر برگزار می گردد

به گزارش کلوب آگهی، خبرنگاران: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت گفت: همزمان با روزجهانی گرافیک توسط انجمن طراحان گرافیک این شهرستان نمایشگاه گرافیک رشت با 37 اثر برگزار می گردد.

نمایشگاه گرافیک رشت با 37 اثر برگزار می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات قالب طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران از رشت، رضا ثقتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کوشش می کنیم تا با وسیله هنر از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کنیم، اظهار کرد: هنر وسیله ای برای تعالی جامعه است.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و هنری در رشت افزایش می یابد، اضافه کرد: نمایشگاه های هنری صندلی و منبعی مرجع برای ارائه فرهنگ ها و سنن جامعه و نیازهای فرهنگی و اجتماعی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت گفت: انجمن گرافیک این شهرستان همزمان با روز جهانی گرفیک ویژه برنامه هایی را اجرایی می نماید.

ثقتی اعلام نمود: نمایشگاه گرافیک رشت از ششم اردیبهشت ماه 93 با حضور گرافیست های حرفه ای رشت و گیلان افتتاح و برای بازدید عموم فعال می گردد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه 37 اثر از 20 هنرمند گرافیست در اندازه 100 در 70 در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد، توضیح داد: هدف از برگزاری این نمایشگاه را شناساندن هر چه بیشتر هنر گرافیک به مردم است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت با اشاره به برنامه های متنوع انجمن گرافیک این شهرستان، گفت: در کنار این نمایشگاه همچنین آثار برگزیده 10 استاد گرافیک در سطح کشوری نیز در معرض دید قرار می گیرد.

ثقتی با بیان اینکه نقش مهم و غیر قابل انکار گرافیک در معین و پپیشبرد سطح فرهنگی یک جامعه مسلم و آشکار است، اعلام نمود: تا سرانجام سال جاری برگزاریب نمایشگاه های گرفیک در تاریخ های مختلف برنامه ریزی می گردد.

وی توضیح داد: روز 27 آوریل در سال 1995 توسط انجمن جهانی طراحان گرافیک AGI روز جهانی طراحی گرافیک نام گذاری شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت با بیان اینکه طرح های گرافیکی برای نخستین بار در نمایشگاه رشت به نمایش گذاشته می گردد، گفت: بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد و رایگان است.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 559

به "نمایشگاه گرافیک رشت با 37 اثر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه گرافیک رشت با 37 اثر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید