مقاله: رفع تلخی لیمو عمانی به 3 روش آسان

به گزارش کلوب آگهی، بعضی از انواع لیمو عمانی با وجود خارج کردن هسته هایشان باز هم طعم تلخی در خود دارند. برای دریافت تلخی آن ها می توانید لیمو ها را برای مدت نسبتاً کوتاهی در آب ولرم خیسانده و سپس آن ها را بشویید و در غذا بریزید.

مقاله: رفع تلخی لیمو عمانی به 3 روش آسان

یکی دیگر از روش های دریافت تلخی لیمو عمانی، جوشاندن آن در آب برای چند دقیقه و دور ریختن آب آن است. پس از این کار می توانید از لیمو های جوشیده شده در غذا بهره ببرید.

لیمو عمانی یکی از طعم دهنده های پر استفاده بوده که در طبخ بعضی از غذا های ایرانی مانند خورشت قیمه و قرمه سبزی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این میوه خشک دارای خواص فراوانی است. با این حال، استفاده نا صحیح از آن ممکن است باعث ایجاد تلخی در غذا گردد، چرا که در هنگام خشک کردن و تخمیر لیمو عمانی به آن ترکیبات تلخ مزه ای افزوده می گردد. در این مقاله به بیان روش هایی برای دریافت تلخی لیمو عمانی خواهیم پرداخت.

علاوه بر استفاده از لیمو عمانی به صورت کامل و درسته، از پودر آن نیز به عنوان یکی از ادویه های پر استفاده در بعضی از غذا های ایرانی استفاده می گردد. در صورت تمایل به استفاده از لیمو عمانی بهتر است با روش های ذکر شده در این مطلب، تلخی آن تا حد زیادی گرفته گردد. دریافت تلخی پوست پرتقال نیز مانند لیمو امانی یکی از دغدغه های مهم خانم های خانه دار است و باید با اصول آن نیز آشنا باشید. اگر شما نیز تجربه یا روشی خاص در این زمینه سراغ دارید لطفاً آن را با مخاطبان خبرنگاران در میان بگذارید.

منبع مقاله: رفع تلخی لیمو عمانی به 3 روش آسان

انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1786

به "مقاله: رفع تلخی لیمو عمانی به 3 روش آسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: رفع تلخی لیمو عمانی به 3 روش آسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید