مسیرهای برتر پیاده روی در پنسیلوانیا

به گزارش کلوب آگهی، پنسیلوانیا با در اختیار داشتن منطقه ها و منظره ها بی نظیر، منطقه ای ایده آل و مناسب برای سفرهای تفریحی و کاوش است. با استفاده از راستا های مناسب و زمان بندی دقیق، می توان سفرهای روزانه جالبی را تجربه کرد. در این سفرهای روزانه و حتی بلندمدت، شما می توانید با رویدادهای منحصربه فردی روبرو شده و از طبیعت زیبا و شگفت انگیز آن لذت ببرید.

مسیرهای برتر پیاده روی در پنسیلوانیا

گستردگی راستاهای مختلف و تنوع آن ها سبب می گردد که شما با گزینه های زیادی روبرو شده و از انتخاب خود راضی باشید. در این منطقه راستاهایی وجود دارند که مخصوص پیاده روی بوده و امکانات و نشانه های لازم را در اختیار شما قرار می دهد؛ بنابراین می توان گفت که اقامت در این نقاط و استراحت در بین راستا انگیزه بیشتری برای شما ایجاد می نماید تا باعلاقه بیشتری راستا را دنبال کنید.

کوه پیمایی، پیاده روی و انجام فعالیت های بدنی در هنگام طی راستا، همگی اشکال مختلفی از کاوش و سرگرمی در این منطقه ها به تعداد می فرایند. شگفتی های طبیعی و رویدادهای محلی ازجمله تجربیات لذت بخش در سفرهای طبیعی محسوب می شوند. در ادامه ما به معرفی راستاهای مختلف دیگری در پنسیلوانیا می پردازیم. در ادامه با معرفی 12 راستا پیاده روی در پنسیلوانیا مجله خبرنگاران همراه باشید

راستا استندینگ استون (راستا سنگی استندینگ)

این راستا زیبا، راستای در احاطه دره ها و ارتفاعات واقع در پنسیلوانیای مرکزی است. از سال 2016 در بخش مرکزی پنسیلوانیا این راستا 84 مایلی ایجادشده و بخشی از راستا 1600 مایلی بخش شرقی است که آغاز آن از آلاباما و نقطه سرانجام آن هم در نیویورک است. این منطقه با ناهمواری های طبیعی خود حس ماجراجویی زیادی را در افراد ایجاد می نماید. بعضی از بازدیدنمایندگان و افراد مختلف، علاقه زیادی به راستاهای ناهموار و پرفرازونشیب دارند و بعضی دیگر دشت های هموار و صاف و استپ ها را ترجیح می دهند.

به هرحال اگر در پی ماجراجویی در راستاهای شگفت انگیز ناهموار هستید و در پی هیجان و تنوع در کنار دره ها و ارتفاعات هستید، این منطقه را به شما پیشنهاد می کنیم. خوشبختانه این راستاها دارای بخش های کوتاه تری هستند که از دشواری پیاده روی شما کم می نماید یعنی درست زمانی که شما از سنگینی کوله های خود بر پشت احساس خستگی نموده و احتیاج به استراحت دارید. علاوه بر این زمان بهتری را در اختیار شما قرار داده و فرصت جمع بندی سفر برای شما فراهم می گردد. در این راستاهای کوتاه شما فرصت بهتری برای کاوش در طبیعت و انجام کارهای موردعلاقه خود مانند عکاسی و نظیر آن دارید.

این راستاها همگی دارای علائم واضح و کاملی بوده و شما را از سردرگمی نجات می دهد. شما می توانید با بهره گیری از این علائم به راحتی راستا خود را طی نموده و ادامه دهید؛ اما باید گفت که در بعضی از نقاط افراد حرفه ای و کاوشگران باتجربه بهتر می توانند طی راستا نمایند زیرا با مسائل راه بیشتر آشنایی دارند. در 4.4 مایلی ویستا ولی استون و در نزدیکی پارک دولتی و ایالتی گرین وود، هم پیاده روی حرفه ای و هم معمولی امکان پذیر است.

پارک راه آهن هریتیج

این منطقه یکی از منطقه ها تاریخی و خوش چشم انداز و زیبا است که دارای راستاهای پیاده روی منحصربه فردی بوده و از خصوصیات ویژه ای برخوردار است. در این بخش از پنسیلوانیا، پارکی زیبا و طبیعتی بکر وجود دارد که در مجاورت راه آهن بوده و یکی از گزینه های مناسب در سفرهای روزانه است. گسترگی این راستا از نیویورک تا مرز ایرلند بوده و پوشش دهی بی نظیری از منظره ها طبیعی را دارد. به سبب قدمت راه آهن و منطقه ها تاریخی، خانواده های زیادی جذب این منطقه می شوند. این راستا شامل 24 بخش بوده و بنابراین شما به راحتی می توانید به انتخاب پرداخته و بر طبق میل، علاقه و سلیقه شخصی خود راستا خود را انتخاب کنید. سفر و پیاده روی در این منطقه ها، ازجمله سفرهای باارزشی محسوب شده و انتخاب راستا از آغاز تا سرانجام کاملاً در اختیار شخص است.

شما در این منطقه ها می توانید از 1 نقشه کامل و راهنما استفاده نموده و بر طبق زمان بندی موردنظر خود راستا خاصی را انتخاب کنید. پارک ها و منطقه ها سرگرمیی زیاد و بعلاوه تنوع آن باعث شده است که طیف گردشگری در این شهرستان زیبا و تاریخی، توسعه پیدا کند. راستاهای توریستی به طور کامل و در یک راستا 10 مایلی کاملاً معین شده اند. حتی افراد عادی هم به راحتی می توانند از این راستاها عبور نموده و از سفر سرگرمیی خود لذت ببرند.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1711

به "مسیرهای برتر پیاده روی در پنسیلوانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسیرهای برتر پیاده روی در پنسیلوانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید