مسابقه کتابخوانی آرزوهای دست ساز در ایستگاه پایانی

به گزارش کلوب آگهی، خبرنگاران/قزوین سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی قزوین، مسابقه کتابخوانی کتاب آرزوهای دست ساز را با هدف شناساندن دستاوردهای علمی به دانشجویان سراسر کشور در دو بخش یادداشت و پرسش های چهار گزینه ای، با همکاری بنیاد نخبگان و پارک علم و فناوری استان قزوین برگزار کرد.

مسابقه کتابخوانی آرزوهای دست ساز در ایستگاه پایانی

کتاب آرزوهای دست ساز نخستین اثر از مجموعه تاریخ شفاهی پیشرفت انتشارات راه یار است که میخواهد مردم را با قهرمانان و تلاشگرانی معرفی کند که در همین زمانه زندگی می نمایند و توانسته اند قدم به قدم ایرانمان را به قله ها نزدیک نمایند.

سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی قزوین، پس از آنالیز کتب موجود در عرصه علم و پیشرفت، کتاب آرزوهای دست ساز را با هدف شناساندن دستاوردهای علمی کشور به دانشجویان سراسر کشور انتخاب کرد و مسابقه کتابخوانی آن را در دو بخش یادداشت و پرسش های چهار گزینه ای، با همکاری بنیاد نخبگان و پارک علم و فناوری استان قزوین برگزار کرد.

به گزارش خبرنگاران، این مسابقه در صفحه چراغ مطالعه جهاد دانشگاهی قزوین با طراحی بیش از دویست سؤال متفاوت اجرا شد؛ به این صورت که شرکت نمایندگان به سؤالات تصادفی پاسخ دادند و در نهایت پاسخ های آن ها ارزیابی شد. در بخش یادداشت نیز علاقه مندان یادداشت و تحلیل خود را در بخش ارسال یادداشت سایت درج کردند.

در نهایت از میان شرکت نمایندگان بخش چهارگزینه هفتاد نفر برگزیده شدند. در بخش یادداشت نیز از میان آثار رسیده به دبیرخانه ، ده یادداشت برگزیده شد. داوران مسابقه این ده یادداشت را در یک سطح دیدند بنابراین هدیه مسابقات میان ده شرکت نماینده تقسیم شد.

هدیه بخش چهار گزینه ای کارت هدیه 100 هزار تومانی به همراه لوح تقدیر و هدیه بخش یادداشت کارت هدیه 300 هزار تومانی به همراه لوح تقدیر بود که به وسیله پست برای شرکت نمایندگان در سراسر کشور ارسال شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1294

به "مسابقه کتابخوانی آرزوهای دست ساز در ایستگاه پایانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه کتابخوانی آرزوهای دست ساز در ایستگاه پایانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید