مدرسه سازی بستر مناسبی برای ایفای هدفمند مسئولیت اجتماعی است

به گزارش کلوب آگهی، مهراله رخشانی مهر، معاون وزیر آموزش و پرورش به پاس قدردانی از زحمات خیرین مدرسه ساز، با مدیران و دست اندرکاران جامعه نیکوکاری ابرار ملاقات و گفت وگو کرد.

مدرسه سازی بستر مناسبی برای ایفای هدفمند مسئولیت اجتماعی است

در این ملاقات علی اصغر خامنوی، مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار گفت: مدرسه سازی به ویژه بعد از حوادث غیرمترقبه ای چون سیل و زلزله یکی از فعالیت های دیرپای فعالان مالی در حوزه ایفای مسئولیت اجتماعی است.

او گفت: فعالان مالی با تشخیص درست مسئله یعنی مغفول بودن حوزه آموزش به ویژه در هنگام بروز حوادث غیرمترقبه، در کنار یاری های ضروری در این مواقع بحرانی، بیشتر یاری هایشان را به سمت بازسازی فضاهای آموزشی راهنمایی نموده اند. چراکه باور داریم مدرسه سازی بستر مناسبی برای ایفای هدفمند و مؤثر مسئولیت اجتماعی فعالان مالی است.

او ادامه داد: بیشتر پروژه های مدرسه سازی ابرار پس از بروز حوادثی چون سیل و زلزله ایجاد شده اند. به همین دلیل، پس از سیل ماه های پایانی سال 1398 استان سیستان و بلوچستان و بازدید رئیس محترم اتاق ایران از منطقه ها سیل زده در معیت وزیر وقت آموزش وپرورش، ساخت 12 مدرسه در این منطقه ها را به صورت مشارکتی شروع کردیم که با توجه به وسعت و پراکندگی، به منظور حفظ کیفیت و فرایند اجرای پروژه نیازمند همکاری حداکثری دستگاه های بیشتری هستیم.

مهراله رخشانی مهر، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در این ملاقات با ابراز خرسندی از ایفای مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، گفت: جامعه نیکوکاری ابرار توانسته است به خوبی از ظرفیت فعالان مالی در حوزه های مختلف فعالیت های عام المنفعه، به ویژه مدرسه سازی استفاده نماید.

معاون وزیر آموزش وپرورش ضمن قدردانی از مشارکت فعال جامعه نیکوکاری ابرار در هنگام بروز حوادث طبیعی، اضافه نمود: حضور همکاران جامعه در اتاق بازرگانی ازجمله در زلزله کرمانشاه، ورزقان و سی سخت برای مجموعه نوسازی مدارس باعث قوت قلب و دلگرمی بوده است.

او با اشاره به سرعت خوب اجرای پروژه های آموزشی آسیب دیده از زلزله سی سخت اظهار داشت: در موضوع زلزله هرمزگان و اندیکای خوزستان نیز با ابراز آمادگی و همکاری خیرین کارهای خوبی اجرا شده است.

رخشانی مهر بعلاوه بر پیگیری و حل مسائل و تنگناهای مشارکت خیرین و مؤسسات نیکوکاری در اجرای پروژه های مشارکتی تأکید کرد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1891

به "مدرسه سازی بستر مناسبی برای ایفای هدفمند مسئولیت اجتماعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدرسه سازی بستر مناسبی برای ایفای هدفمند مسئولیت اجتماعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید