قصر کیونگ بوک گانگ

به گزارش کلوب آگهی، قصر کیونگ بوک گانگ اولین قصری بود که به وسیله سلسله چوسان ساخته شد و در تالارهای آن، پادشاهان چوسان فرمانروایی می کردند. این قصر مجلل با امکاناتی برای اداره امور مملکتی به وسیله پادشاه و وزیرانش، محله ای زندگی و باغ های تفریحی برای خانواده سلطنتی تقسیم شده است و به جرات یکی از زیباترین عمارت ها در کشور می باشد.

قصر کیونگ بوک گانگ

بازدیدنمایندگان می توانند با اولین ورود، سنت ها را مشاهده نمایند. دو موزه در قصر قرار گرفته است. موزه قصر ملی و موزه محلی ملی کره که آثار باستانی و گنج های خانواده سلطنتی چوسان و سبک زندگی سنتی مردم کره را نشان می دهد. مراسم تغییر محافظان سلطنتی سه بار در روز مقابل گوانگ هوان، دروازه اصلی قصر انجام می گردد. برای تجربه بازدید از این مکان زیبا می توانید به وسیله تورهای کره جنوبی، به سایت خبرنگاران مراجعه نمایید.

ویژگی های قصر کیونگ بوک گانگ

قصر کیونگ بوک گانگ یکی از جاذبه های گردشگری سئول است. مکانی تاریخی، فرهنگی و زیبا در سئول شناخته می گردد و یکی از مقاصد محبوب برای گردشگران داخلی و خارجی محسوب می گردد.

ساختار و معماری زیبا

این قصر دارای ساختار و معماری بسیار زیبا و سنتی کره ای است. از ویژگی های اصلی این قصر می توان به معماری چوبی، سقف های تیغه دار و آبنماهای زیبا اشاره نمود.

سقف های تیغه دار: یکی از ویژگی های معماری قصر کیونگ بوک گانگ، سقف های تیغه دار یا سقف های کهنه ای است که به گونه ای خاص در معماری سنتی کره مورد استفاده قرار می گیرد. در این معماری، سقف ها با طراحی های هنری و جزئیات زیبا تزئین شده اند.

دروازه گلدوکمون

این دروازه، به عنوان دروازه ورود به قصر است که یکی از نمادهای مهم این قصر است. دروازه گلدوکمون دارای چهار ستون زیبا و سقف های تیغه دار است.

بعلاوه اگر به فیلم و سریال کره ای علاقمد هستید، در سفر به کره می توانید به بازدید از برترین لوکیشن های فیلمبرداری کره جنوبی بپردازید.

موزه ها

داخل قصر کیونگ بوک گانگ، موزه های مختلفی وجود دارد که نشان دهنده تاریخ و فرهنگ کره هستند. در این موزه ها اشیاء تاریخی، لباس های سنتی و سایر اشیاء مربوط به تاریخ کره به نمایش گذاشته شده اند.

توکیوم (سفر در زمان)

توکیوم یکی از بخش های جالب کاخ کیونگ بوک گانگ است که در آن مجموعه ای از کتب و مخطوطات تاریخی کره نگهداری می گردد.

روزهای بازدید عمومی

قصر کیونگ بوک گانگ در بیشتر روزهای هفته پذیرای گردشگران است و می توانند این قصر تاریخی را ببینند و از زیبایی های آن لذت ببرند. بعلاوه گردشگران در کره جنوبی می توانند به بازدید از جاذبه های گردشگری گیونگ سانگ بوک دو هم بپردازند.

به عنوان یکی از مجذوب کننده ترین مقاصد گردشگری در کره جنوبی، کاخ کیونگ بوک گانگ یک تجربه فرهنگی و تاریخی برای علاقمندان به تاریخ ارائه می دهد. این قصر نمادی از تاریخ و فرهنگ غنی کره جنوبی است و به عنوان مکانی برای آشنایی با میراث فرهنگی این کشور شناخته شده است.

تاریخچه قصر کیونگ بوک گانگ

این قصر به عنوان یکی از معروف ترین و تاریخی ترین قصرهای کره جنوبی شناخته می گردد. این قصر در دوره دودوکی یعنی در سال 1395 میلادی به وسیله سلسله جوسون (Joseon) بنا شد و به مرور زمان به طور مکرر بازسازی شد. این قصر به عنوان خانه شاهان جوسون استفاده می شد و به مدت طولانی محل انجام مراسم رسمی و اداری بود.

رویدادهای ویژه

در طول سال، کاخ کیونگ بوک گانگ، برگزار نماینده بعضی از رویدادها و جشنواره های ویژه است. این رویدادها شامل جشن های سنتی، نمایش های هنری و برنامه های سرگرمیی مختلف هستند. اگر به یک تجربه متنوع علاقمند هستید، می توانید زمان سفر خود را برای شرکت در این جشنواره ها برنامه ریزی کنید.

سرگرمی و فعالیت ها

علاوه بر بازدید از قصر و موزه ها، در این کاخ می توانید به فعالیت های مختلفی بپردازید. در این قصر، نمایش های فرهنگی سنتی، کلاس های آموزشی در زمینه های هنرهای سنتی کره ای و موسیقی برگزار می گردد.

منابع: https://www.agoda.com/travel-guides/south-korea/seoul/gyeongbokgung-palace-tickets-hours/?cid=1844104

منبع: ژیوار
انتشار: 9 آبان 1402 بروزرسانی: 9 آبان 1402 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2262

به "قصر کیونگ بوک گانگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قصر کیونگ بوک گانگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید