طرز تهیه هات چیپس خوشمزه

به گزارش کلوب آگهی، هات چیپس یک پیش غذای بسیار خوشمزه است که می توانید به راحتی و در کمتر از ده دقیقه آن را در خانه تهیه کنید.

طرز تهیه هات چیپس خوشمزه

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایلنا

مواد لازم:

پنیر پیتزا: 200 گرم

چیپس: یک بسته

قارچ: 6 عدد

فلفل دلمه ای : یک عدد

کنسرو سبزیجات: یک عدد

ژامبون گوشت:150 گرم

سس قرمز: به میزان لازم

طرز تهیه:

برای تهیه هات چیپس ابتدا، ژامبون گوشت را خرد کنید و در قابلمه یا تابه سرخ کنید. سپس فلفل دلمه ای ها را به صورت نگینی خرد کنید و به صورت جدا تفت بدهید. سپس به سراغ چیپس ها بروید. در یک ظرف پیرکس، باید چیپس ها را به صورت لایه لایه بریزیم و در بین لایه ها پنیر پیتزا، ژامبون گوشت و سس فرانسوی بریزید.(می توانید خودتان چیپس خانگی تهیه کنید و در این ترکیب از چیپس خانگی بهره ببرید.)

در ردیف آخر بقیه ژامبون ها را بچینید و روی آنها فلفل دلمه ای های خرد شده را بریزید. اگر دوست دارید می توانید مقداری پودر آویشن روی موادی که چیده اید بپاشید و روی آنها پنیر پیتزا بگذارید.

در انتها ماکروویو را در شرایط کانوکشن با قدرت 200 تنظیم کنید و ظرف چیپس را به مدت 8 دقیقه در آن بگذارید. به این نکته هم توجه داشته باشید اگر تمایل دارید پنیر پیتزا کش بیاید، قبل از اینکه به رنگ طلائی دربیاید، ظرف را از ماکروویو بیرون بیاورید. و روی آن را به سلیقه خود تزیین کنید.

برای پخت هات چیپس در فر، بعد از اینکه اولین لایه را در ظرف ریختید باید ظرف را به مدت چند دقیقه در فر با دمای بالا قرار بدهید تا پنیر آب گردد. بعد همان لایه ها را تکرار کنید و روی مواد را به طور کامل پنیر بریزید و آن را درون فر با دمای بالا قرار بدهید تا حدی که پنیر آب گردد. لازم نیست روی آن طلایی گردد، سپس روی آن را با جعفری خرد شده و سس تزیین کنید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1226

به "طرز تهیه هات چیپس خوشمزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه هات چیپس خوشمزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید