صدور موافقت نامه اصولی برای اجرای 45 طرح گردشگری در گیلان

به گزارش کلوب آگهی، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، صدور موافقت نامه اصولی برای اجرای 45 طرح گردشگری در گیلان صورت پذیرفت.

صدور موافقت نامه اصولی برای اجرای 45 طرح گردشگری در گیلان

ولی جهانی از احداث تاسیسات گردشگری نو در استان گیلان اطلاع داد و گفت: نشست کمیته فنی آنالیز و ارزیابی طرح های متقاضی سرمایه گذاری به منظور ایجاد تاسیسات زیرساختی گردشگری در استان گیلان در دفتر معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان برگزار گردید.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان اضافه نمود: در این نشست که با حضور اعضا برگزار گردید، با آنالیز 71 طرح متقاضی، صدور موافقت نامه اصولی برای 45 طرح زیرساختی مورد موافقت نهاده شد.

وی این طرح ها را شامل 11 مجتمع گردشگری، پنج هتل، یک مهمانپذیر، 17 اقامتگاه بومگردی، 6 اقامتگاه سنتی و پنج سفره خانه سنتی دانست و افزود: پیش بینی اولیه مقدار سرمایه گذاری برای اجرای طرح های مذکور مبلغی بالغ بر 12 هزار میلیارد ریال بوده که با بهره برداری از این طرح ها مجموعا برای حدود 510 نفر نیز اشتغال ایجاد خواهد شد.

جهانی بعلاوه اظهار داشت: از درخواستهای مذکور 9 پرونده مربوط به تغییر کاربری اراضی بوده که با توجه به ضوابط و مقررات جاری در کمیته یاد شده با هشت پرونده مخالفت گشت و با تغییر کاربری یک پرونده به علت داشتن پروانه مسکونی و کاربری مسکونی در طرح هادی در سنوات گذشته موافقت بعمل آمد.

وی یادآور شد: 6 عرصه ملی که از سوی امور اراضی معرفی و به وسیله سرمایه گذاران پیگیری شد، با موقعیت مکانی 6 پرونده موافقت و مقرر شد پس از اعلام قابلیت واگذاری عرصه از سوی منابع طبیعی کمیته یاد شده و پس از آنالیز اهلیت فنی و اهلیت اعتباری سرمایه گذار، نسبت به صدور موافقت اصولی اقدام شود.

منبع: همگردی
انتشار: 14 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1402 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 2205

به "صدور موافقت نامه اصولی برای اجرای 45 طرح گردشگری در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور موافقت نامه اصولی برای اجرای 45 طرح گردشگری در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید