صدف طلایی سن سباستین به برزیل رفت

به گزارش کلوب آگهی، فیلم برزیلی آرام به کارگردانی پاکستن وینترز آمریکایی با کسب سه جایزه از جمله صدف طلایی پیروز ترین فیلم شصت و هفتمین جشنواره سن سباستین در اسپانیا شد.

صدف طلایی سن سباستین به برزیل رفت

به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، دارن آرونوفسکی (فیلمساز سرشناس آمریکایی) یکی از تهیه کنندگان آرام است که به زبان پرتغالی در برزیل ساخته شده و داستان رابطه غریب دختری را با پدرش پس از آزادی از زندان روایت می نماید. این نخستین فیلم برزیلی است که جایزه اول جشنواره سن سباستین را می برد. آرام دو جایزه بهترین بازیگر مرد و بهترین فیلمبرداری را هم در شب خاتمهی از آن خود کرد.

سنگر بی خاتمه دیگر برنده بزرگ اختتامیه سن سباستین 2019 بود که دو جایزه بهترین کارگردان و بهترین فیلمنامه را برد. جایزه بهترین بازیگر زن به گرتا فرناندز برای دختر سارق از اسپانیا و نینا هاس برای آزمون از آلمان رسید و خورخه ریکلمه سرانو از شیلی برای بعضی جانوران جایزه کارگردان تازه کار را گرفت.

پنه لوپه کروز (بازیگر اسپانیایی)، دانلد ساترلند (بازیگر کانادایی) و کاستا-گاوراس (سینماگر یونانی) سه برنده جایزه دونوستیا از جشنواره سن سباستین بودند که هر سال به چهره های تاثیرگذار صنعت سینما اهدا می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 162

به "صدف طلایی سن سباستین به برزیل رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدف طلایی سن سباستین به برزیل رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید