شیوه نامه مدیریت تغییر در فرودگاه ها، ابلاغ شد

به گزارش کلوب آگهی، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها برای اجرای جزء 2-3 از سیستم مدیریت ایمنی، شیوه نامه مدیریت تغییر را به مدیران کل ستادی و فرودگاهی ابلاغ کرد.

شیوه نامه مدیریت تغییر در فرودگاه ها، ابلاغ شد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها برای اجرای جز 2-3 از سیستم مدیریت ایمنی، شیوه نامه مدیریت تغییر را به مدیران کل ستادی و فرودگاهی ابلاغ کرد.

این شیوه نامه توسط دفتر ایمنی شرکت تدوین شده و به تصویب سازمان هواپیمایی کشوری رسیده است.

مدیریت تغییر از اجزای 12 گانه سیستم مدیریت ایمنی و فرایندی رسمی و سیستماتیک برای کنترل و نظارت مؤثر بر تغییرات در سازمان ها است. مدیریت تغییر به دلیل متمرکز بودن سیستم مدیریت ایمنی، در همه بخش های شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران طی فرایندی با هماهنگی و مجوز دفتر ایمنی انجام می گردد و هدف از تدوین این شیوه نامه معین الزامات، تعریف دامنه تغییرات و تشریح فرایند و روش انجام مدیریت تغییر در حوزه های فرودگاهی و خدمات ناوبری هوایی است. همچنین دامنه تغییرات در حوزه فرودگاهی، تغییرات فرودگاهی (تغییر در شرایط و مبانی گواهینامه فرودگاه و تغییر در تجهیزات حیاتی فرودگاه از منظر ایمنی و تغییر در سیستم مدیریت) و خدمات ناوبری هوایی (تغییر در سامانه های کارکردی، ارائه خدمات و سیستم مدیریت) را شامل می گردد.

شناخت و درک، تغییر دامنه، شناسایی خطرات، معین تبعات خطرات، ارزیابی ریسک و معین شرایط پذیرش تغییر مراحل انجام مدیریت تغییر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1058

به "شیوه نامه مدیریت تغییر در فرودگاه ها، ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوه نامه مدیریت تغییر در فرودگاه ها، ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید