شوک به نساجی جواب مثبت نداد، دست فکری نسبت به قبل بازتر شد

به گزارش کلوب آگهی، غلامرضا فتح آبادی در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص ملاقات روز آدینه آبی پوشان برابر نساجی قائم شهر، گفت: نساجی هنوز نتوانسته است نتایج خوبی را کسب کند. آنها روزهای پرفروغ گذشته را ندارند. البته تغییراتی در کادر فنی این تیم انجام شد تا یک شوک مثبت وارد گردد اما این شوک مثبت نبوده و نتوانسته شرایط را برای قائم شهری ها تغییر دهد و اگر قرار است اتفاق جدیدی در این تیم رخ دهد به طور حتم با تجربه ای که مجید جلالی در سالهای مربی گری دارد، به نیم فصل دوم خواهد رسید.

شوک به نساجی جواب مثبت نداد، دست فکری نسبت به قبل بازتر شد

مهاجم سابق استقلال در مورد استقلال گفت: آبی پوشان برای حفظ صدرنشینی این ملاقات را با پیروزی به خاتمه برسانند. هفته پیش خوش شانس بودند که نتایجی در لیگ رقم خورد که آنها همچنان صدرنشین باقی ماندند اما این خوش شانسی همواره تداوم نخواهد داشت و اگر استقلال برابر نساجی امتیاز از دست بدهد، مطمئناً صدرنشینی را از دست خواهد داد.

وی تأکید کرد: آبی پوشان باید با شناخت خوب از نساجی به مصاف این تیم بفرایند. البته فکری به دلیل حضورش در این تیم تقریباً با شرایط این تیم آشناست اما احتیاج است بررسی خوبی از این تیم انجام شده و با شناختن نقاط قوت و ضعف این تیم، استقلال به مصاف این تیم برود.

فتح آبادی ادامه داد: با بازگشت احمد موسوی و آمادگی بابک مرادی دست فکری تا حدودی برای جابجایی بازیکن بالاست و او می تواند به راحتی نفراتی که مدنظرش هستند را مقابل نساجی به میدان بفرستد تا بتواند سه امتیاز این بازی را در تهران کسب نموده و صدرنشین لیگ باقی بماند.

مهاجم سابق استقلال در خاتمه و در مورد عملکرد سایر تیم های لیگ رجحان گفت: نتایجی که در لیگ سال جاری گرفته شده، نشان می دهد که سطح تمام تیم های لیگ رجحان تقریباً یکسان است. امتیازات نشان می دهد که فاصله بین تیم ها نیز زیاد نیست و هر تیمی که امتیاز از دست بدهد چند پله سقوط خواهد داشت و اطمینان دارم اگر این فرایند تا اواخر فصل ادامه یابد هفته های آخر لیگ برای تماشاگران بسیار جذاب و تماشایی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1439

به "شوک به نساجی جواب مثبت نداد، دست فکری نسبت به قبل بازتر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک به نساجی جواب مثبت نداد، دست فکری نسبت به قبل بازتر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید