شورای شهری عاشق شهرت در استقلال چه می نماید؟

به گزارش کلوب آگهی، حجت نظری در دوره حضورش در هیئت مدیره استقلال تا اینجای کار آورده ای نداشته است. البته که اگر دامن زدن به بعضی حاشیه ها و کری خوانی های سخیف در فضای مجازی را بخشی از کارنامه مدیریتی این فرد بدانیم باید با اختلاف نظری را یکی از پرکارترین مدیران استقلال بنامیم.

شورای شهری عاشق شهرت در استقلال چه می نماید؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مسئله اصلی این نیست که حجت نظری چگونه به هیئت مدیره باشگاه استقلال راه پیدا کرد بلکه سؤال مهم اینجاست؛ او چرا به هیئت مدیره استقلال آمد و در این مدت برای بهتر شدن شرایط این تیم چه نموده است؟ این سؤال ها را حتما باید وزیر ورزش و جوانان پاسخ دهد. به خصوص اینکه هم حزبی بودن مسعود سلطانی فر و حجت نظری (هر دو عضو حزب اعتماد ملی هستند) باعث شده حضور این عضو شورای شهر تهران مورد انتقاد بسیاری از پیشکسوتان، اهالی رسانه و حتی طرفداران استقلال قرار بگیرد و خیلی ها حضور این فرد در عرصه مدیریتی در هیئت مدیره استقلال را اقدامی کاملا سیاسی تلقی نمایند. جایی که اتفاقا حالا می گردد گفت میلیون ها طرفدار استقلال حق دارند که تصمیمات و سیاست های وزارت ورزش در قبال تیم محبوب شان را زیر سؤال ببرند.چه کسی است که نداند حضور افرادی چون حجت نظری در هیئت مدیره باشگاهی مثل استقلال نه به خاطر دغدغه مندی وزارت ورزش برای پیشرفت این باشگاه بلکه به دلایلی کاملا سیاسی و سلیقه ای صورت می گیرد. به ویژه اینکه این فرد سیاسی، سخنگوی باشگاه استقلال هم شده است! حال سؤال این است که چه کسی به وزارت ورزش این اختیار را داده که با تصمیمات سیاسی خود سرنوشت تیمی که میلیون ها طرفدار دارد را اینگونه به بازی بگیرد؟

حجت نظری در دوره حضورش در هیئت مدیره استقلال تا اینجای کار آورده ای نداشته است. البته که اگر دامن زدن به بعضی حاشیه ها و کری خوانی های سخیف در فضای مجازی را بخشی از کارنامه مدیریتی این فرد بدانیم باید با اختلاف نظری را یکی از پرکارترین مدیران استقلال بنامیم. او یک بار سعی می نماید با سفارش دادن جام از منیریه تهران برای پرسپولیسی ها و استفاده از واژه جام اسنپی خود را نزد طرفداران استقلال شیرین کند و بار دیگر با ادبیاتی کنایه آمیز یکی از چهره های محبوب استقلالی ها یعنی امیر قلعه نویی را می نوازد. این رفتارها البته باعث نشده تا فوتبالی ها او را مدیری از جنس خود بدانند یا علاقه ای نسبت به ادامه فعالیت وی در فوتبال از خود نشان دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1192

به "شورای شهری عاشق شهرت در استقلال چه می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورای شهری عاشق شهرت در استقلال چه می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید