سونی در حال ساخت یک گوشی با نمایشگر حفره دار است

به گزارش کلوب آگهی، سونی بالاخره در سال 2019 نشان داد که می خواهد دوباره با دست پر به بازار گوشی های هوشمند باز گردد. این شرکت این کار را با طراحی جدید گوشی های خود و به خصوص نمایشگر 21:9 آن ها انجام داد. حالا امروز اولین خبر از گوشی جدید اکسپریا برای سال 2020 منتشر شده که بهبودهای جدید در بخش نمایشگر را وعده می دهند. مهم ترین تغییر در نمایشگر این گوشی، قرار دریافت دوربین سلفی در یک حفره در بالای نمایشگر خواهد بود. این اطلاعات را به لطف اسکرین شات هایی از پتنت جدید سونی که در WIPO Global Design Database به ثبت رسیده به دست آورده ایم.

سونی در حال ساخت یک گوشی با نمایشگر حفره دار است

در اسکرین شات های بالا که مربوط به پتنت سونی برای قابلیت مولتی ویندو هستند، می توانیم ببینیم که آیکن های مربوط به آنتن و غیره در سمت راست قرار گرفته اند و ساعت در سمت چپ واقع شده است. همچنین با توجه به اینکه حاشیه بالایی این گوشی ناچیز است، تصور می شود که سونی از نمایشگر حفره دار برای قرار دادن دوربین سلفی استفاده کند. همچنین جایگاه این دوربین هم احتمالا مثل گوشی گلکسی نوت 10 در وسط نمایشگر خواهد بود. با توجه به همین تصاویر، وب سایت LetsGoDigital یک تصویر رندر از گوشی جدید سونی اکسپریا ساخته و دوربین سلفی را در حفره ای در وسط بخش بالایی نمایشگر آن قرار داده است.

جدا از این موضوع، چیز زیادی از طراحی و مشخصات فنی این گوشی نمی دانیم. پیش تر یک بنچمارک از گوشی اکسپریا 3 در اپلیکیشن Geekbench لو رفته بود که نشان می داد این گوشی با پردازنده اسنپدراگن 865 همراه است و 12 گیگابایت رم خواهد داشت. جدا از این اطلاعات، پیش تر در شایعات داشتیم که این گوشی قرار است با پشتیبانی از شبکه 5G عرضه شود و قرار است 6 دوربین هم در بخش پشتی آن وجود داشته باشد. رزولوشن نمایشگر هم همانطور که انتظار می رود، QHD خواهد بود.

با توجه به اینکه سال گذشته پرچمدار اکسپریا 1 در کنار دو گوشی میان رده Xperia 10 و Xperia 10 Plus در نمایشگاه MWC بارسلون معرفی شدند، می توانیم انتظار داشته باشیم که در ماه فوریه شاهد معرفی این محصول باشیم. شما درباره گوشی جدید سونی چه فکر می کنید؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 397

به "سونی در حال ساخت یک گوشی با نمایشگر حفره دار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی در حال ساخت یک گوشی با نمایشگر حفره دار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید