روی ماه خداوند را ببوس به چاپ هشتادوهشتم رسید

به گزارش کلوب آگهی، رمان روی ماه خداوند را ببوس نوشته مصطفی مستور توسط نشر مرکز به چاپ هشتاد و هشتم رسید.

روی ماه خداوند را ببوس به چاپ هشتادوهشتم رسید

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، رمان روی ماه خداوند را ببوس نوشته مصطفی مستور به تازگی توسط نشر مرکز به چاپ هشتاد و هشتم رسیده است. چاپ اول این کتاب در سال 79 عرضه شده و حالا با نسخه های چاپ هشتاد و هشتم به بازار نشر آمده است.

کتاب مورد نظر معروف ترین اثر مستور است که ترجمه اش در کشور های ترکیه، روسیه، مصر، اندونزی و بوسنی وهرزگوین منتشر شده است.

داستان روی ماه خداوند را ببوس درباره مردی به نام یونس است که دانشجوی مقطع دکترای پژوهشگری علوم اجتماعی است و روی خاتمه نامه خود کار می نماید که موضوعش علت خودکشی دکتر محسن پارسا فیزیکدانی است که خود را از طبقه بیست و چندم یک برج پایین انداخته است. در میانه های تحقیق و پژوهش های خاتمه نامه، مهرداد دوست قدیمی یونس که سال ها پیش عاشق دختری آمریکایی شده و با او به آمریکا رفته بوده، به ایران آمده و با یونس دیدار می نماید. مهرداد می گوید همسرش جولیا مبتلا به سرطان و در حال مرگ است. این میان دختری 4 ساله هم حاصل ازدواج مهرداد و جولیاست.

در ادامه داستان، یونس که پیش تر اعتقادات و باور های دینی محکم تری داشته، با روبرو شدن با مساله خودکشی دکتر پارسا و نزدیک بودن مرگ همسر دوستش، با سوالات مهم فلسفی درباره وجود، خدا، معنای هستی و ... روبرو می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 368

به "روی ماه خداوند را ببوس به چاپ هشتادوهشتم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روی ماه خداوند را ببوس به چاپ هشتادوهشتم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید