رنگرز: هندی ها گفتند چرا می خواهید زودتر به دهلی بروید، شاید فرنگی و آزادکاران با هم اعزام شوند

به گزارش کلوب آگهی، خبرنگاران: نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: سفارت هند با این استدلال که ما نباید زودتر از زمان معین شده به کشورشان سفر کنیم از صدور ویزا برای تیم ملی کشتی فرنگی خودداری کرد.

رنگرز: هندی ها گفتند چرا می خواهید زودتر به دهلی بروید، شاید فرنگی و آزادکاران با هم اعزام شوند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

حسن رنگرز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، گفت: از اواسط اسفند ماه سال گذشته تمهیدات لازم را برای دریافت ویزا رقابت های قهرمانی آسیا اندیشیده شده بود تا به مسائل این چنینی برخورد نکنیم، اما متاسفانه برای اولین بار یک کشور آسیایی از صدور ویزا امتناع می نماید.

وی اضافه نمود: طبق برنامه ریزی های انجام شده و رایزنی هایی که از قبل با فدراسیون کشتی هند انجام داده بودیم، قرار بود پس از صدور ویزا بامداد امروز (یکشنبه) کاروان کشتی فرنگی ایران راهی دهلی نو گردد تا در فاصله 48 ساعت مانده به مراسم وزن کشی کشتی گیران ما به هند برسند و در این فاصله زمانی با شرایط آب و هوایی کشور میزبان هم آشنا شوند. اما متاسفانه عدم صدور ویزا همه برنامه های ما را به هم زد.

دارنده مدال طلای دنیا ادامه داد: به غیر از نگرانی اعزام تیم، در حال حاضر نگران بحث اعزام ابراهیم جوادی برای حضور در مجمع انتخابات شورای کشتی آسیا نیز هستیم. البته با رایزنی هایی که با سفارت هند انجام داده ایم قرار شده آنها روز دوشنبه ویزای کل کاروان را صادر نمایند تا ما ابتدا ابراهیم جوادی را راهی هند کنیم و سپس بامداد چهارشنبه تیم های فرنگی و آزاد به دهلی نو بروند.

نایب رئیس فدراسیون کشتی اعلام نمود: هندی ها در ابتدا بحث تعداد نفرات ما را مطرح نموده و از صدور ویزا امتناع ورزیدند و سپس به بهانه اینکه نفرات را دیر معرفی نموده ایم ویزا را صادر نکردند، آنان حتی در گام آخر با استدلال این موضوع که در دعوتنامه ارسالی فدراسیون کشتی هند روز سه شنبه به عنوان تاریخ ورود تیم ها ذکر شده است به ما اعلام کردند که دلیلی ندارد زودتر از برنامه زمان بندی شده راهی کشورمان شویم. به همین خاطر ویزا را با تاخیر صادر می نمایند تا ما زودتر از چهارشنبه به هند نرسیم.

این مقام مسئول در انتها گفت: از آنجایی که ما پیشتر با فدراسیون کشتی هند هماهنگی های لازم را انجام داده بودیم این انتظار می رفت که آنها همکاری لازم را با ما انجام بدهند. اکنون که چنین برخوردی انجام شده ما هم بلافاصله شکوائیه ای تنظیم کردیم و برای نناد لالوویچ رئیس موقت فیلا فرستادیم تا مراتب اعتراض خود را به این اقدام هندی ها انجام داده باشیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 310

به "رنگرز: هندی ها گفتند چرا می خواهید زودتر به دهلی بروید، شاید فرنگی و آزادکاران با هم اعزام شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگرز: هندی ها گفتند چرا می خواهید زودتر به دهلی بروید، شاید فرنگی و آزادکاران با هم اعزام شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید