توقف پرواز های ایران به لبنان، پرواز به دوبی بدون مسافر انجام می گردد

به گزارش کلوب آگهی، دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی، گفت: لبنان ورود پرواز های ایران، چین، کره جنوبی و ایتالیا را به این کشور ممنوع نمود.

توقف پرواز های ایران به لبنان، پرواز به دوبی بدون مسافر انجام می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین بلیط ایران کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه دیگر رسانه های خبرنگاران، مقصود اسعدی سامانی در گفتگویی گفت: سازمان هواپیمایی لبنان در نامه ای ورود مسافران ایرانی، چینی، ایتالیایی و کره جنوبی را به لبنان ممنوع نمود.

وی ادامه داد: دوبی امروز نامه ای مکتوب به سازمان هواپیمایی ایران و معاونت پرواز ارسال کرد که طبق این نامه محدودیت پرواز بدون مسافر برای انتقال ایرانی ها از دوبی برداشته شده است و دو شرکت هواپیمایی ایران ایر و ماهان از نظر پرواز به دوبی مسئله ای ندارند، اما این پرواز ها باید بدون مسافر باشد و فقط برای برگرداندن مسافران ایرانی انجام می گردد.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان اینکه امروز توسط ماهان و ایران ایر دو پرواز خالی از مسافر به دوبی برای برگرداندن مسافران ایرانی انجام شد، گفت: این پرواز ها به فرودگاه بین المللی دوبی نیست بلکه به فرودگاه آل مکتوم در 80 کیلومتری دوبی است. بدین ترتیب که مسافران ایرانی در فرودگاه بین المللی دوبی به وسیله اتوبوس به فرودگاه آل مکتوم جابجا می شوند.

به گفته اسعدی سامانی همچنین به دیگر مسافران ایرانی که در دوبی حضور دارند اطلاع رسانی شده است که برای پرواز برگشت به فرودگاه آل مکتوم بیایند.

وی اضافه نمود: همچنین کشور ترکیه نیز مجوزی صادر کرد تا مسافران ایرانی حاضر در ترکیه به وسیله پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر به کشور برگردند.

به گزارش فارس، پس از شیوع بیماری کرونا در کشورمان بعضی کشور های همسایه از پذیرش پرواز های ایرانی و مسافران ایرانی خودداری می نمایند.

منبع: فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 448

به "توقف پرواز های ایران به لبنان، پرواز به دوبی بدون مسافر انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف پرواز های ایران به لبنان، پرواز به دوبی بدون مسافر انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید