راه اندازی سامانه ثبت درخواست غیرحضوری ترم تابستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد

به گزارش کلوب آگهی، معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد از راه اندازی سامانه ثبت درخواست غیرحضوری ترم تابستان در این دانشگاه اطلاع داد.

راه اندازی سامانه ثبت درخواست غیرحضوری ترم تابستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

محمدرضا لحمی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در هشتگرد اظهار کرد: طبق بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مراکز استان ها مجری برگزاری ترم تابستان به صورت مجازی هستند و واحد هشتگرد نیز برای جلوگیری از تردد غیرضروری دانشجویان سامانه درخواست غیرحضوری اخذ نامه مهمانی راه اندازی می نماید که این سامانه از روز دوشنبه بر روی وب سایت دانشگاه ازاد اسلامی واحد هشتگرد به آدرس Hiau.ac .ir قرار خواهد گرفت.

برگزاری ترم تابستان دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی به صورت مجازی

وی، هدف از راه اندازی این سامانه ثبت درخواست غیرحضوری برای اخذ مهمانی دانشجویان را در راستای اجرای پروتکل های ستاد ملی مقابله با کرونا بیان کرد و اضافه نمود: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی تا ریشه کن کردن ویروس منحوس کرونا ساکت نمی نشیند و قطعاً برای کاهش ترددهای غیرضروری دانشجویان دغدغه مند است.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد به دانشجویان توصیه کرد که استفاده از ماسک را جدی بگیرند و در رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا پیشقدم باشند.

4078/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1002

به "راه اندازی سامانه ثبت درخواست غیرحضوری ترم تابستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی سامانه ثبت درخواست غیرحضوری ترم تابستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید