در تمام فاکتورهای والیبال بهتر بودیم، بازی حساسیت زیادی داشت

به گزارش کلوب آگهی، به گزارش خبرنگاران، در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر والیبال، تیم خاتم اردکان با نتیجه 3 بر صفر تیم آذرباتری ارومیه را شکست داد.

در تمام فاکتورهای والیبال بهتر بودیم، بازی حساسیت زیادی داشت

علیرضا طلوع کیان سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان پس از پیروزی تیمش مقابل آذرباتری ارومیه گفت: به مجموعه خاتم تبریک می گویم، بُرد شیرینی بود. با توجه به اینکه تیم خاتم در نیم فصل نخست نتیجه را مقابل آذرباتری واگذار کرده بود این بازی برایمان از حساسیت زیادی برخوردار بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در تمام فاکتورهای والیبال از جمله دفاع، حمله، سرویس، دریافت و … عملکرد بهتری نسبت به آذرباتری ارومیه داشتیم. آمار 14 بر 6 در دفاع، آمار قابل قبولی است. پتانسیل تیم خاتم اردکان بسیار بالا می باشد و از مدیرعامل، پیشکسوتان و مردم شهر اردکان تشکر می کنم که به من اعتماد کردند.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: تمام تلاش خود را خواهم کرد تا تیم شرایط بهتری داشته باشد. از نتیجه امروز راضی هستم اما با توجه به تغییرات صورت گرفته در تیم، باید بیشتر کار کنیم. خواسته یا ناخواسته برخی از بازیکنان از تیم جدا شده اند و ما نیاز به تمرین داریم.

وی درباره جدایی اش از تیم پیکان نیز گفت: 4-3 بازی به عنوان سرمربی هدایت پیکان را برعهده داشتم. تمام تلاشم را کردم و با همکاری بازیکنان تیم پیکان را از چالش و بحران بیرون آوردیم.

پس از نیم فصل، هدف مدیرعاملی باشگاه این بود که تیم به فینال مسابقات برود. از نظر من این خواسته معقول نبود، چرا که طبق قانون، بیشتر از 6-5 بازیکن را نمی توانستیم تغییر دهیم. بیشتر ستاره ها تیم داشتند و بازیکنی آزاد نبود که بخواهیم به عنوان بازیکن تراز اول جذب و تیم را به فینال ببریم.

وی ادامه داد: برای پیکان آرزوی موفقیت دارم. والیبالم را از پیکان آغاز کردم و علاقه دارم این تیم به فینال برود. در حال حاضر قلب و روحم برای خاتم اردکان می تپد.

طلوع کیان در انتها گفت: هدفمان در تیم خاتم این است که عملکرد بهتری در ادامه داشته باشیم. با همدلی که در بین بازیکنان می بی نم، قطعاً این اتفاق رخ خواهد داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1210

به "در تمام فاکتورهای والیبال بهتر بودیم، بازی حساسیت زیادی داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در تمام فاکتورهای والیبال بهتر بودیم، بازی حساسیت زیادی داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید