داورها به ویدئو چک بسنده نکنند، فشار مسابقات زیاد شد

به گزارش کلوب آگهی، به گزارش خبرنگاران در چارچوب دیدارهای هفته دوم متمرکز لیگ برتر والیبال از دور برگشت، تیم سپاهان اصفهان با تیم های هورسان و خاتم اردکان دیدار خواهد داشت. شاگردان رحمان محمدی راد در تیم سپاهان با 13 پیروزی و 38 امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارند.

داورها به ویدئو چک بسنده نکنند، فشار مسابقات زیاد شد

رحمان محمدی راد در مصاحبه با خبرنگاران درباره خاتمه هفته نخست رقابت های لیگ برتر والیبال و نتایج تیمش گفت: دور برگشت مسابقات در حالی آغاز شد که تیم ها با جذب بازیکن، نقاط قوت و ضعف خود را پوشش دادند، همین باعث ارتقای کیفیت رقابت ها شد. در هفته نخست مسابقات هر دو بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. در بازی دوم مقابل شهرداری گنبد پس از پیروزی در ست های اول و دوم، حریف تغییراتی در تیم خود ایجاد کرد که باعث بهبود کیفیت آنها شد و در نتیجه ست سوم را واگذار کردیم، در نهایت ست چهارم را با تجربه بازیکنان با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان درباره بازی های هفته دوم تیمش مقابل تیم های هورسان و خاتم اردکان گفت: هر تیمی در هر جایگاهی که واقع شده است به واسطه ارتقای موقعیتش تمام تلاش خود را در بازی به کار خواهد بست. رقبا در نیم فصل یارگیری انجام داده اند تا عملکردشان بهبود یابد، برای هر دو بازی آماده می شویم تا با پیروزی به سرانجام برسانیم.

وی درباره کاهش استراحت بین هفته ها نیز گفت: زمانی که قرار شد دور رفت مسابقات به شیوه متمرکز هر هفته با 14 روز استراحت برگزار شود تماسی با انصاری دبیر کمیته رویدادها گرفتم و اعلام کردم اگر قرار باشد دور رفت مسابقات با استراحت 14 روزه بین مسابقات همراه باشد در دور برگشت از نظر زمانی با مشکل روبرو خواهیم شد. اما بنا بر اصرار برخی از دوستان تصمیم اینگونه اتخاذ شد. در حال حاضر برای دور برگشت با استراحت 6 روزه بین هفته ها روبرو هستیم و تیم سپاهان تنها 3 روز فرصت تمرین کردن دارد چرا که باید راهی تهران شود. می توانستیم استراحت های چهارده روزه دور رفت را به 10 روز کاهش دهیم و از تعداد روزهای باقی مانده برای دور برگشت استفاده کنیم اما نشد و در حال حاضر با فشار زیاد مسابقات روبرو شده ایم.

محمدی راد درباره تغییر کفپوش خانه والیبال و استفاده از ویدئو چک نیز گفت: از فدراسیون برای تغییر کفپوش خانه والیبال تشکر می کنم که دغدغه و نگرانی بازیکنان و مربیان را حل کرد. اما درباره استفاده از ویدئو چک باید بگویم نحوه استفاده از آن دچار ابهام است. ویدئو چک باید برای کمک به داورها باشد تا عدالت برقرار شود اما این دلیل نمی شود تا داورها قضاوت را کنار بگذارند و به ویدئو چک بسنده کند. بسکمک از اتفاقات در طول بازی به نحوه قضاوت داورها مربوط می شود. پس از هر سوت نگاه همه به ویدئو چک می رود و این خودش می تواند مشکل ساز باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: cloobagahi.ir شناسه مطلب: 1393

به "داورها به ویدئو چک بسنده نکنند، فشار مسابقات زیاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورها به ویدئو چک بسنده نکنند، فشار مسابقات زیاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید